• Σχόλιο του χρήστη 'Αναστασία Σ.' | 17 Αυγούστου 2013, 15:24

    - Το μάθημα του προγραμματισμού στην Γ΄ λυκείου της τεχνολογικής κατεύθυνσης κύκλου Β΄, που αντικειμενικό σκοπό έχει την ανάπτυξη κριτικής και αναλυτικής σκέψης, αφήνει πολύ μεγάλο κενό στην κατάρτιση των μελλοντικών φοιτητών των τεχνολογικών, και όχι μόνο, τμημάτων ΑΕΙ και ΤΕΙ. Οι μαθητές είναι χρήσιμο να διδάσκονται τις βασικές αρχές του προγραμματισμού καθώς σε πολλές σχολές (ακόμα κ κάποιες οικονομικές!) καλούνται να παρακολουθήσουν και να εξεταστούν σε μαθήματα αμιγώς προγραμματιστικά. - Και στις υπόλοιπες τάξεις του Λυκείου Β και Γ θα πρέπει να υπάρχει μάθημα πληροφορικής, που να παρακολουθούν όλοι οι μαθητές. Οι μαθητές του Λυκείου έχουν φτάσει σε επίπεδο ηλικιακό αλλά και διανοητικό, που μπορούν να αντιληφθούν καλύτερα έννοιες-πρακτικές-εργαλεία πληροφορικής, που παιδιά μικρότερης ηλικίας δεν δύναται να προσεγγίσουν και που αποτελούν σημαντικά εφόδια. - Πώς τα παιδιά που δεν μένουν κοντά στη διεύθυνση Δ.Ε. θα παρακολουθούν τα «Τμήματα ενίσχυσης» για τα ειδικά μαθήματα? - Τα μαθηματικά τα οποία είναι ως επι το πλείστον τρόπος σκέψης δεν γίνεται να απουσιάζουν από τις επιστήμες υγείας. Το σύνολο των εξεταζόμενων μαθημάτων το βγάζει απ'έξω καθώς και τα άλλα τρία (Φυσική-Χημεία-Βιολογία) είναι επίσης σημαντικά για τις επιστήμες υγείας, αλλά τα μαθηματικά είναι απαραίτητα για όποιον καλείται να ασκήσει ένα επάγγελμα που το μυαλό του πρέπει να δουλεύει και να βρίσκει λύσεις κάτω από ιδιαίτερα πιεστικές και απαιτητικές συνθήκες.