• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΙΧΑΛΗΣ Β' | 17 Αυγούστου 2013, 15:29

    Είμαι καθηγητής Πληροφορικής σε Λύκειο.Επειδή πολύς λόγος γίνεται για το μέχρι τώρα Πανελλαδικά εξεταζόμενο Μάθημα Ανάπτυξη - Εφαρμογών και για τα φροντιστήρια που χάνονται με την κατάργηση του , θα πρότεινα να παραμείνει το μάθημα με 3 ώρες διδασκαλίας ,όπως ήταν ο αρχικός σχεδιασμός αλλά να μήν εξετάζεται πανελλαδικά. Είναι τόσο αποδεκτό το μάθημα από τους μαθητές ειδικά στο εργαστήριο όταν βλέπουν ένα δικό τους αλγόριθμο να εκτελείτε σωστά και τέτοια η ικανοποίηση και η χαρά που βλέπεις στα μάτια τους και στις αντιδράσεις τους που είναι κρίμα να χάνονται στο βωμό της ύλης των πανελλαδικών και του άγχους του καθηγητή να την τελειώσει ,στα μικρά χρονικά περιθώρια που του αφήνουν οι 2 ώρες διδασκαλίας του αναλυτικού προγράμματος . Επίσης στην μικρή επαφή που είχαν οι μαθητές με τους αλγορίθμους στο πλαίσιο του μαθήματος επιλογής , έδειχναν ενθουσιασμό και διάθεση ,όμως και πάλι ήταν για αυτούς μια μικρή 'γεύση'.