• Σχόλιο του χρήστη 'lazer' | 17 Αυγούστου 2013, 15:55

    Καμια λογικη ουτως η αλλως στο νεο υβριδικο λυκειο....με λιγη μελετη παραπανω και συνεκτιμηση φαινεται ξεκαθαρα οτι πρωτα η λογιστικη τακτοποιηση και καπου στον πατο ο μαθητης και η παιδεια.Η καταρτιση πρεπει να ειναι μια περορισμενη εναλλακτικη και οχι καθεστως οπως την δημιουργει το νεο υβριδιο.Το οριο φαινεται σαν καραμπινατη μοχλευση και υποχρεωτικη κατευθυνση σε καταρτιση....δηλ.προτιμηση ειναι ο νεος να περιμενει μεχρι τα 20 και μετα να επιλεξει εσπερινο επαλ ή το ταχυτερο να βγει και να υποστηριξει την αγορα εργασιας(γιατι αυτη η αγορα που θα στελεχωθει με τετοιους ανθρωπους αυτης της ποιοτητας επαγγελματικης εκπαιδευσης θα σπρωξει την οικονομια της χωρας, αλλα μαλλον αλλος ειναι ο στοχος). Να μεινει το καθεστως που ισχυε?καθ τελικα ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΕΛΙΚΑ, ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΠΟΣΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΡΩΤΗΘΗΚΑΝ. Ειναι απιστευτο ενα νομοσχεδιο για "αναβαθμιση" να χαιρει τοσης προχειροτητας για την επαγγελματικη εκπαιδευση ενω το μισο και παραπανω απο τις 110 σελιδες να αναφερεται με περισσειες λεπτομερειες για την καταρτιση.Να μη μιλησω για τομεις, ειδικοτητες και αναθεσεις γιατι θα παρει πολλα η μπαλα....