• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΝΩΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ' | 18 Αυγούστου 2013, 07:55

    Σε διάφορα σημεία του άρθρου γίνεται αναφορά πότε σε δημόσιες Σ.Ε.Κ. και πότε στα Σ.Ε.Κ., πράγμα που καθιστά αδύνατο τον διαχωρισμό μεταξύ των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης και των Σχολικών Εργαστηριακών Κέντρων. Επίσης στην παράγραφο 10 γίνεται αναφορά σε Υπευθύνους Τομέων και Εργαστηρίων του Σ.Ε.Κ και του Ι.Ε.Κ. χωρίς να είναι κατανοητό εάν δημιουργείται νέα εκπαιδευτική δομή με την ενοποίηση των Σχολικών Εργαστηριακών Κέντρων (Σ.Ε.Κ.) και των Ι.Ε.Κ., εάν εκ παραδρομής αναφέρονται στο Σ.Ε.Κ αντί στις Σ.Ε.Κ (Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης) ή εάν καταργούνται τα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα, που είχαν ιδρυθεί με το νόμο 1566/1985. Σε περίπτωση ενοποίησης των Σχολικών Εργαστηριακών Κέντρων με τα Ι.Ε.Κ., πού θα πραγματοποιούνται τα εργαστηριακά μαθήματα των ΕΠΑ.Λ; Εάν τα εργαστηριακά μαθήματα των ΕΠΑ.Λ συνεχίσουν να γίνονται στην νέα ενοποιημένη δομή μη τυπικής εκπαίδευσης Σ.Ε.Κ. - Ι.Ε.Κ., ποιός μπορεί να υποχρεώσει τους διευθυντές αυτών των μονάδων να παραχωρούν τα εργαστήρια σε μονάδες τυπικής εκπαίδευσης, όπως είναι τα ΕΠΑ.Λ, εάν δεν επαρκούν οι διαθέσιμες εργαστηριακές ώρες ; Θεωρούμε απαράδεκτο τη λειτουργία των εργαστηρίων τυπικής επαγγελματικής εκπαίδευσης να την καθορίζει φορέας μη τυπικής εκπαίδευσης Τέλος στις παραγράφους 20-26 γίνεται αναφορά στο εκπαιδευτικό προσωπικό. Ποια η εργασιακή του σχέση; Με διαδικασία κινητικότητας – διαθεσιμότητας – απόλυσης – μετάταξης (παράγραφος 26); Τι θα γίνει με τις ΕΠΑΣ και το εκπαιδευτικό τους προσωπικό ;;