• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης Τσουκαλάς' | 18 Αυγούστου 2013, 11:13

    ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΠΕΔΙΩΝ ΑΝ σκοπός του νομοθέτη είναι να αντιστοιχίσει μαθήματα Πανελλαδικών εξετάσεων (διαγωνισμού) με το ιδιαίτερο πρόγραμμα σπουδών κάθε τριτοβάθμιας σχολής - τμήματος, είναι προφανές ότι δεν έχει επεξεργαστεί καλά την πρότασή του. Το αποδεικνύει η αδρή κριτική προσέγγιση των προαπαιτούμενων γνώσεων για τις Νομικές Σχολές(με εφόδιο "Αρχαία και Λατινικά" αλλά όχι "Αρχές Δικαίου και Πολιτικών - Κοινωνικών επιστημών"), Πολιτικές και Κοινωνικές Επιστήμες ( με εφόδιο "Μαθηματικά" αλλά όχι "Ιστορία"), Σχολές Φιλολογίας (χωρίς δοκιμασία στη Λογοτεχνία)και Σχολές Πληροφορικής (με εφόδιο "Χημεία" αλλά όχι "Αρχές Προγραμματισμού"). Το αποδεικνύει η σιγή περί την εισαγωγή σε Αστυνομικές και Στρατιωτικές Σχολές. Το ομολογεί η εν λευκώ εξουσιοδότηση στον Υπουργό να αναδιατάσσει τα Επιστημονικά Πεδία και όλα τα συναφή. Το μόνο που απομένει στον νομοθέτη είναι να αποσύρει το άρθρο και να διαβουλευτεί με τα Τριτοβάθμια Ιδρύματα και με τις Επιστημονικές Ενώσεις. Κρίσιμη η διάζευξη: ή θα θεσπίσουμε προπαρασκευαστικό έτος μετά την αποφοίτηση στο οποίο θα μπορεί να επιτευχθεί η επιθυμητή αντιστοίχιση αλλά θα έχει τεράστια προβλήματα λειτουργίας (πχ πώς θα λειτουργήσει ένα τέτοιο έτος στην περιφέρεια;) ή θα αρκεστούμε σε εξέταση των βασικών γνώσεων που διδάσκονται σε ένα Λύκειο Γενικής Παιδείας χωρίς προσανατολισμούς και κατευθύνσεις (πχ 1. Ελληνικά 2. Μαθηματικά 3. Φυσικές Επιστήμες 4. Γενικές γνώσεις και καλλιέργεια 5. Ειδικό μάθημα οριζόμενο από τα Πανεπιστήμια , με τους κατάλληλους συνελεστές). Αν αυτός είναι ο σκοπός του νομοθέτη βεβαίως.