• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Π.' | 18 Αυγούστου 2013, 16:51

    Για να είναι περισσότερο αντικειμενικές και οι ενδοσχολικές εξετάσεις, νομίζω ότι είναι σκόπιμο να γίνουν οι παρακάτω βελτιώσεις: 1. Τα θέματα να επιλέγονται 100% από την τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας, τόσο για πρακτικούς λόγους (οι καθηγητές δεν προλαβαίνουν να επιλέξουν τα υπόλοιπα θέματα μέχρι την έναρξη της εξέτασης), όσο και για λόγους αξιοκρατίας (αποφεύγεται η εύνοια που πιθανόν θέλουν να δείξουν οι εκπαιδευτικοί). Το δεύτερο στοιχείο είναι μείζονος σημασίας, τη στιγμή που ο βαθμός απόλυσης της Α και της Β τάξης θα συνυπολογίζεται για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. 2. Ο προφορικός βαθμός των τετραμήνων να αναπροσαρμόζεται με βάση τον γραπτό βαθμό των μαθητών, για να αποφεύγονται φαινόμενα τυχόν εύνοιας των καθηγητών. Το ιδανικό θα ήταν να γίνεται κατά 1 ή 2 βαθμούς υψηλότερος ή χαμηλότερος του γραπτού βαθμού.