• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΚ' | 18 Αυγούστου 2013, 17:07

    1. Όλοι οι μαθητές του Λυκείου είτε συνεχίσουν τις σπουδές τους στο Πανεπιστήμιο είτε όχι πρέπει να διδάσκονται την Επιστήμη της Πληροφορικής στο Λύκειο, να αποκτήσουν βασικές γνώσεις στα Δίκτυα και τις Επικοινωνίες, και στα σύγχρονα εργαλεία Web 2.0. Συνεπώς θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχει μάθημα Γενικής Παιδείας «Εφαρμογές Πληροφορικής» στην Α, Β και Γ Λυκείου (2 ώρες εργαστηριακό) 2. Οι μαθητές θα πρέπει να έρχονται σε επαφή από τη Β Λυκείου με το μάθημα «Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Η/Υ και την Αλγοριθμική (2 ώρες). Η διδασκαλία του μαθήματος ενισχύει ικανότητες όπως η ανάλυση, η αφαίρεση, η σύνθεση, η γενίκευση της διαδικασίας επίλυσης προβλημάτων και η κριτική σκέψη. Δεν είναι άδικο μαθητές με ταλέντο στον Προγραμματισμό να μην γνωρίσουν ποτέ το μάθημα και να μην ακολουθήσουν τις κλίσεις τους στο Πανεπιστήμιο επειδή τους καταδικάζουμε στην άγνοια; 3. Οι μαθητές της Γ Λυκείου της Ομάδας Προσανατολισμού των Θετικών Σπουδών θα πρέπει να διδάσκονται το μάθημα «Μέθοδοι Ανάλυσης και Σχεδίασης-Αλγόριθμοι» (6 ώρες) που είναι απαραίτητο και υπάρχει σε όλα τα προγράμματα σπουδών των Πανεπιστημιακών σχολών Τεχνολογικών Επιστημών .