• Σχόλιο του χρήστη 'Andreas Stokas' | 18 Αυγούστου 2013, 18:03

    Σε γενικές γραμμές πιστεύω ότι η πρόταση για το νέο τρόπο εισαγωγής είναι αρκετά καλή αλλά έχω ένσταση όσον αφορά ένα μάθημα που βλέπω ότι καταργείται. Το μάθημα αυτό είναι ο προγραμματισμός. Πιστεύω ότι θα έπρεπε να είναι όπως τα Μαθηματικά υποχρεωτικό σε όλες τις θετικές επιστήμες και ιδιαίτερα στα Πολυτεχνεία, τις σχολές διοίκησης και τις οικονομικές σχολές. Έχω σχεδόν 20 χρόνια εμπειρία στη διοίκηση και συμβουλές επιχειρήσεων στην Ελλάδα και 2 χρόνια στις ΗΠΑ. Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι υπάρχει πολύ μεγάλη αδυναμία συνεννόησης μεταξύ προγραμματιστών και στελεχών των επιχειρήσεων γιατί οι μεν δεν μπορούν να κατανοήσουν τους δε. Αυτό οδηγεί σε δημιουργία επιχειρησιακών προγραμμάτων τα οποία όχι μόνο δεν βοηθούν πραγματικά τις επιχειρήσεις αλλά αυξάνουν την πολυπλοκότητα των διαδικασιών και επομένως το κόστος λειτουργίας. Θα σας αναφέρω ένα απλό παράδειγμα. Το στέλεχος ζητάει από τον προγραμματιστή να προσαρμόσει το CRM πρόγραμμα της επιχείρησης ώστε να δέχεται πολλαπλές διευθύνσεις για ένα πελάτη χωρίς να περιορίζει τον αριθμό των διευθύνσεων. Ο προγραμματιστής αναγκάζεται εκ των πραγμάτων να δημιουργήσει ένα νέο πίνακα για διευθύνσεις. Αυτό συνεπάγεται ότι οι αναφορές είναι πολύ πιο απαιτητικό προγραμματιστικά να γίνουν και να εξαχθούν. Παρά ταύτα στο 99% των περιπτώσεων δεν τηρούνται πάνω από 2 διευθύνσεις ενώ στο 90% μόνο μια διεύθυνση. Επομένως η άγνοια του στελέχους οδηγεί τον προγραμματιστή να φτιάξει πιο πολύπλοκο πρόγραμμα (δυσκολότερη εκμάθηση για τους χρήστες, μεγαλύτερες απαιτήσεις σε δίκτυα κ.ο.κ.). Κατά συνέπεια είναι πολύ σημαντικό οι άνθρωποι που στο μέλλον θα έρχονται σε επαφή με τους προγραμματιστές (μηχανικοί, οικονομολόγοι, διευθυντές) να γνωρίζουν έστω τις βασικές αρχές προγραμματισμού για να βοηθηθούν πραγματικά οι επιχειρήσεις.