• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΛΛΙΑΔΗΜΑΣ' | 18 Αυγούστου 2013, 18:45

    Το σχέδιο νόμου σχετικά με την Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ το περιμέναμε για να λύσει χρόνια προβλήματα που αφορούν την ειδική αγωγή, όπως τον καθορισμό του αριθμού μαθητών ΕΑΕ ανά τάξη, αξιολόγηση φοίτησης των μαθητών των ΤΕΕ Ε.Α, διάρκεια διδακτικής ώρας κ.λ.π. ήρθε τελικά για να επισφραγίσει τη διάλυση της Ειδικής Αγωγής. Τα σχολεία της Ε.Α δεν στηρίζουν μόνο τους μαθητές, αλλά και τις οικογένειές τους, και γιαυτό θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα έτσι ώστε να λειτουργούν απρόσκοπτα. Καμία αλλαγή των ειδικοτήτων δεν πρέπει να γίνει στην ειδική αγωγή διότι οι μαθησιακές δυνατότητες των μαθητών είναι περιορισμένες. Όλοι οι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ να παραμείνουν στα σχολεία τους για να μπορέσουν αυτά να συνεχίσουν την λειτουργία τους. Να αποδοθεί άμεσα ο κωδικός .50.στους εκπαιδευτικούς που ανήκουν οργανικά στις ΣΜΕΑΕ, όπως ορίζει ο ν. 3699/2008. Να ληφθεί μέριμνα για τις μετακινήσεις των μαθητών, από την αρχή της χρονιάς. Να ληφθεί μέριμνα για την σίτιση των μαθητών αφού οι περισσότερες οικογένειες -(που έχουν παιδιά με νοητική στέρηση σύνδρομο asperger, και κάποιες άλλες ασθένειες που έχουν κληρονομικό χαρακτήρα)-, δεν μπορούν να τα υποστηρίξουν.