• Σχόλιο του χρήστη 'Χρήστος Παπανικολάου' | 19 Αυγούστου 2013, 01:27

    Δεν είναι δυνατόν να υπάρχει κατακερματισμός στην επάγγελματική εκπαίδευση. Η μη τυπική εκπαίδευση αφορά την Αρχική Επαγγελματική Κατάρτιση, τη Συνεχιζόμενη Επαγγελματική Κατάρτιση και τη Γενική Εκπαίδευση Ενηλίκων. (http://www.gsae.edu.gr/el/glossari?id=693) Το Υπουργείο Παιδείας θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να κινείται προς την κατευθυνση της παροχής υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης στο μαθητικό δυναμικό προκειμένου να οδηγηθεί η κοινωνία σε ανάπτυξη. Ετσι σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει ΠΡΙΝ την ολοκλήρωση της τυπικής εκπαίδευσης να οδηγεί το μαθητικό δυναμικό και τους μελλοντικούς τεχνικούς και πολίτες στην κατάρτιση. Η αναγκαιότητα για την θεσμοθέτηση - αναγνώρισης της μη τυπικής εκπαίδευσης αναδείχθηκε από την Δια Βιου Μάθηση και την εκπαίδευση Ενηλίκων. Ειναι σωστό να υπάρχει ως Δομή αλλά λάθος να οδηγείτε ένας μαθητής σε αυτές τις δομές όταν δεν έχει ολοκληρώσει την τυπική εκπαίδευση. Υπάρχουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ μέλετες και paper τοσο στην Ελλάδα οσο και στον υπόλοιπο κόσμο που αποδεικνύουν πως η δυνατότητες για προσαρμοστηκότητα στην αγορά εργασίας και στην κοινωνική ζωή ειναι αυξημένες όταν έχει ολοκληρωθεί η τυπική εκπαίδευση που προσφέρει πολύπλευρη και βαθυτερη γνώση και αντίληψη. Η κινηση αυτή μόνο πίσω μας πάει ... (πόσο δεν ξέρω)