• Σχόλιο του χρήστη 'Κατερίνα' | 19 Αυγούστου 2013, 10:27

    Καλημέρα σας, θα ήθελα και εγώ να καταθέσω την άποψη μου για τις αλλαγές στο νέο Λύκειο. Διάβασα με προσοχή όλες τις αλλαγές που προτείνετε και παρατηρώ πως έχετε αποκλείσει την Πληροφορική από το Λύκειο. Μπορείτε να μου λύσετε την απορία πως θα μπει ένα παιδί σε μια σχολή Πανεπιστημιακή, Πληροφορικής χωρίς να έχει διδαχθεί προγραμματισμό και αλγοριθμική σκέψη; Προσέξτε, δεν λέω Word και Excel που εννοείτε εσείς. Γιατί από ότι έχω καταλάβει εσείς πληροφορική νομίζετε πως είναι η χρήση του υπολογιστή και θέλετε να την μάθετε στα παιδιά στο Γυμνάσιο και στο δημοτικό. Πως εσείς στερείτε το δικαίωμα από ένα παιδί που θέλει να σπουδάσει μια επιστήμη, αφού του αποκλείεται το μάθημα της πληροφορικής από το Λύκειο; Που θα του χρησιμεύσει η Χημεία που το αναγκάζετε να παρακολουθήσει; Ή μήπως θέλετε να κάνει φροντιστήρια όταν θα μπει στο πανεπιστήμιο; Γιατί όλοι ξέρουμε πως είναι τα μαθήματα στα πανεπιστήμια. Θα σας πρότεινα να παρακολουθήσετε μερικά μαθήματα στις σχολές πληροφορικής, για να καταλάβετε τι είναι η επιστήμη της πληροφορικής. Ρωτήστε τους πληροφορικούς που πληρώνει το κράτος για να του φτιάξουν όλα αυτά τα πληροφοριακά συστήματα που εμείς οι απλοί χρήστες χρησιμοποιούμε για να διευκολυνόμαστε σε διάφορες εργασίες μας, πως τα έφτιαξαν αυτά. Με Word και Excel ή με την περιήγηση στο διαδίκτυο; Με τον αποκλεισμό της πληροφορικής από το Λύκειο γυρίζουμε πολλά χρόνια πίσω, και συνεχίζουν τα παιδιά μας να μαθαίνουν μαθηματικά, αρχαία φυσική και χημεία. Εγώ σαν μητέρα που το παιδί μου είχε όνειρο και την ικανότητα να σπουδάσει την πληροφορική, απογοητεύομαι και είμαι αναγκασμένη να το υποχρεώσω να διαβάσει μαθήματα που δεν θα του χρησιμεύσουν πουθενά, για να μπει στο Πανεπιστήμιο που του αρέσει. Και αφού μπει στην πληροφορική θα πρέπει να τον στηρίξω γιατί η απογοήτευση που θα πάρει βλέποντας πως τα μαθήματα που έκανε στο Λύκειο δεν του πρόσφεραν τίποτα, θα είναι μεγάλη. Επίσης θα ήθελα να σας πω πως δεν είναι μόνο το δικό μου παιδί, αλλά από συζητήσεις βλέπω πως πάρα πολλά παιδιά και γονείς έχουν την ίδια άποψη. Θα πρότεινα λοιπόν, να υπάρχει συνεργασία μεταξύ της τριτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την δημιουργία των κατευθύνσεων στο Λύκειο.Η πληροφορική είναι μια επιστήμη με πολλά μαθήματα και τουλάχιστον κάποια από αυτά, θα έπρεπε τα παιδιά να τα διδάσκονται στο Λύκειο, έτσι ώστε να έχουν τα εφόδια να ανταποκριθούν στα μαθήματα της πληροφορικής του πανεπιστημίου.