• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης Φωτιάδης' | 19 Αυγούστου 2013, 13:06

    Την ίδια στιγμή που χώρες σαν τη Βρετανία επενδύουν σοβαρά, στην αλγοριθμική σκέψη και τον προγραμματισμό, με πρωτοβουλίες όπως τα Code Clubs (https://www.codeclub.org.uk/about), θεωρώντας πως: "Learning to code is an important skill now we’re living in a digital age. It’s not just enough for children to know how to use technology. They should know how it works too. Learning to code doesn’t just mean you can become a developer it strengthens problem solving skills and logical thinking and supports key academic subjects such as science, maths and technology." δηλ., "Η εκμάθηση του προγραμματισμού είναι μία σημαντική δεξιότητα στην ψηφιακή εποχή. Δεν αρκεί τα παιδιά να γνωρίζουν πώς να χρησιμοποιούν την τεχνολογία. Θα πρέπει επίσης να μάθουν πώς αυτή δουλεύει. Το να μάθει κανείς να προγραμματίζει δεν σημαίνει απλώς ότι έτσι μπορεί να γίνει προγραμματιστής -- ενισχύει τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και της λογικής σκέψης και επιπλέον υποστηρίζει κύρια ακαδημαϊκά αντικείμενα, όπως η επιστήμη, τα μαθηματικά και η τεχνολογία" την ίδια, λοιπόν, στιγμή, το Νέο Λύκειο στην Ελλάδα της Ψηφιακής Εποχής προβλέπει: Α' Λυκείου Θρησκευτικά - Υποχρεωτικό μάθημα - 2 ώρες/εβδομάδα Εφαρμογές Πληροφορικής - Προαιρετικό μάθημα - 2 ώρες/εβδομάδα Β' Λυκείου Θρησκευτικά - Υποχρεωτικό μάθημα - 2 ώρες/εβδομάδα Εφαρμογές Πληροφορικής - Απόν μάθημα - 0 ώρες/εβδομάδα Γ' Λυκείου Θρησκευτικά - Υποχρεωτικό μάθημα - 1 ώρα/εβδομάδα Εφαρμογές Πληροφορικής - Απόν μάθημα - 0 ώρες/εβδομάδα Συνεπώς, ένας απόφοιτος Λυκείου θα έχει διδαχθεί επί 3 χρόνια Θρησκευτικά, αλλά πιθανόν ούτε μία (!) ώρα ο,τιδήποτε έχει σχέση με τη στοιχειωδέστερη χρήση και γνώση υπολογιστών και Πληροφορικής! Εν έτει 2016!