• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνος Δέδας' | 19 Αυγούστου 2013, 14:12

    Από ένα σημείο και μετά, όλη αυτή η ιστορία της εξαφάνισης της Πληροφορικής από τις πλέον γόνιμες και δημιουργικές σχολικές ηλικίες, αρχίζει να δείχνει εξαιρετικά ύποπτη ως προς τα κίνητρα που μπορεί να κρύβει. Όσο σίγουρος είμαι ότι πολλά μέλη της κυβέρνησης δεν το αντιλαμβάνονται, άλλο τόσο σίγουρος είμαι ότι κάποιοι εξυπηρετούν συμφέροντα αντίθετα με την "ανάπτυξη" που διακαώς επιθυμεί το πρωθυπουργικό επιτελείο. Η διάρθρωση των σπουδών αυτή τη στιγμή ως προς την Πληροφορική παιδεία, είναι βαρύνουσα στις μικρές ηλικίες (όπου ο μαθητής μαθαίνει να είναι ΧΡΗΣΤΗΣ της Πληροφορικής, άρα καλός καταναλωτής εισαγόμενης τεχνολογίας) και ανύπαρκτη στις ηλικίες που ο μαθητής θα δομήσει τις βάσεις της αλγοριθμικής σκέψης, προκειμένου στις σχολές που θα εισαχθεί να είναι έτοιμος όχι μόνο να δεχτεί Πληροφορική Παιδεία υψηλού επιπέδου, αλλά να έχει και το αυτόβουλο κίνητρο να ερευνήσει περαιτέρω και εν τέλει να γίνει ο καινοτόμος επιχειρηματίας που θα παράγει τεχνολογία υλικού-λογισμικού ΕΝΤΟΣ χώρας (κατά συνέπεια εισαγωγή συναλλάγματος). Κρούω τον κώδωνα αυτού του κινδύνου σε όσα κυβερνητικά αυτιά είναι ανοικτά και όχι κλειστά-ταγμένα σε υπηρέτηση άλλων συμφερόντων