• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης Κ.' | 19 Αυγούστου 2013, 15:59

    Παρά τις διαφωνιες που εχω σε σημεία του νομοσχεδίου πιστεύω πως αντιμετωπίζει με θετικό τροπο το προγραμμα σπουδών στο Λύκειο και το θέμα των εισαγωγικών εξετάσεων στο πανεπιστημιο. Η ιδέα με την τράπεζα θεμάτων ειναι καλή αλλά μήπως θα έπρεπε να ειναι όλα τα θεματα από εκεί ώστε να μην υπάρχει θέμα διαβλητοτητας; Η θέση της χημειας και των φυσικών επιστημών γενικοτερα ειναι αυτή που πρέπει. Δεν χρειάζεται να επαναλάβω ότι πάνω από 160 σχολές ΑΕΙ -ΤΕΙ χρειάζονται την χημεια. Καταλαβαίνω τους συναδέλφους της πληροφορικής αλλά οι επιστήμες δεν μπορεί να μπαίνουν σε αντιπαράθεση ποια ειναι πολυτιμότερη, πιο σημαντική και αλλα τέτοια απαράδεκτα. Ναι οι συνάδελφοι της πληροφορικής έχουν μπει με περισσότερα μόρια στις σχολές τους, αλλά αυτό για το σχολείο δεν λέει απολύτως τίποτα. Οταν μπήκα εγώ στο χημικό το 1979 δεν υπήρχε σχολή πληροφορικής στο ελληνικό πανεπιστημιο. Η βάση τότε για το χημικό ήταν πολύ πολυ μεγαλύτερη από τη βάση του μαθηματικού, ομως στο σχολείο την μερίδα του λέοντος στις θετικές επιστήμες έχουν οι μαθηματικοι γιατί έτσι πρέπει. Σημειωτέον ότι τότε με τα μόρια που εμπαινες χημικό μπορούσες να μπεις στις περισσότερες σχολές του πολυτεχνειου(π.χ εγω έμπαινα πολιτικούς μηχανικούς), να αναφέρω επίσης ότι τότε οι χημικοι μηχανικοί του Πολυτεχνείου ήταν η κορυφαία όλων ανεξαιρέτως των σχολών. Αυτά για την ιστορία και τις άσκοπες αντιπαραθέσεις. Τελειώνω με μια ειλικρινή απορία: αλγοριθμικη σκέψη δεν διαμορφώνουν όλες οι θετικές επιστήμες; Οταν στα μαθηματικά, την φυσική η την χημεια λύνουμε ένα πρόβλημα δεν κάνουμε κάποια λογικά βήματα, με βάση τις θεωρίες που έχουμε μάθει;