Αρχική Νέο εκπαιδευτικό σύστημαΆρθρο 03: Αξιολόγηση, Προαγωγή και Απόλυση ΜαθητώνΣχόλιο του χρήστη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΒΙΚΤΩΡ ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΗΣ | 19 Αυγούστου 2013, 17:27
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε ότι αφορά τις τράπεζες θεμάτων θα πρέπει να διαθέτουν διαβαθμισμένα θέματα, εφ’όλης της ύλης, έγκυρα, αξιόπιστα, σταθμισμένα καθώς και Φύλλο Απαντήσεων ώστε να εξασφαλισθεί ενιαία βαθμολόγηση των γραπτών. Ζητήματα που απαιτούν χρόνο προετοιμασίας, όπως και αναλυτικά ωρολόγια προγράμματα, βιβλία κλπ. Από τα προαναφερθέντα δεν φαίνεται να επαρκεί ο χρόνος για έναρξη της συγκεκριμένης μεταρρύθμισης από το επόμενο σχολικό έτος όπως προωθείται από το Υπουργείο χαρακτηρίζοντας το Σ/Ν ως κατεπείγον για ψήφιση. Επίσης δεν έχει γίνει κατανοητό το 50% από τράπεζα θεμάτων και όχι το 100%.