• Σχόλιο του χρήστη 'Μάνος Πουλάκης' | 19 Αυγούστου 2013, 17:28

    Αν θέλουμε καθαρή παιδεία, χωρίς ιδιαίτερα και οικονομική αιμοραγία των γονιών θα πρέπει να αποδεσμευτεί το Λύκειο από το σύστημα εξετάσεων για τα Πανεπιστήμια. Όσο συνεχίζεται η συσχέτιση των προφορικών βαθμών στα μαθήματα του Λυκείου με το μέσο όρο των πανελλαδικών, και δη από μικρότερες τάξεις, θα υπάρχει η υποβάθμιση του σχολείου και η ρότα με μόνο γνώμονα τις πανελλαδικές εξετάσεις. Από εκεί και πέρα, σίγουρα θα πρέπει ο μαθητής να έρχεται κοντά σε αρκετά αντικείμενα που μπορεί να επιλέξει ως σπουδές, ώστε να μπορεί να ξέρει τι θα βρει μπροστά του. Χρειάζεται λοιπόν να διδάσκεται και την Πληροφορική / Επιστήμη Υπολογιστών και στη Β και στη Γ Λυκείου, και να μπορεί να επιλέγει αν θα δώσει αυτή σε πανελλήνιο επίπεδο ή κάποιο άλλο μάθημα. Μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν περί τα 40 τμήματα πληροφορικής, ενώ αποτελεί και βασικό αντικείμενο στον κορμό πολλών τμημάτων τεχνολογικών ή θετικών επιστημών. Είναι τεράστιο λάθος η κατάργηση στην ουσία της τεχνολογικής κατεύθυνσης, και η ταύτισή της με την θετική. Αφήστε χώρο στα παιδιά να μάθουν και να επιλέξουν.