• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΟΛΟΖΩΦ ΧΡΗΣΤΟΣ' | 19 Αυγούστου 2013, 18:21

    Α)θα πρεπει να υπαρξει προβλεψη ωστε η πρακτικη ασκηση να μπορει να πραγματοποιηθει στα Σχολικα εργαστηριακα κεντρα (ΣΕΚ) διοτι ειναι δυσκολο να καλυφθει ο αριθμος των εκπαιδευομενων απο τις επιχειρησεις σε πολεις της περιφερειας κυριως. Β)Θα πρεπει να διασφαλιστει οτι οι δομες της μη τυπικης εκπαιδευσης (ΣΕΚ) θα πρεπει να αφορουν το πεδιο της εκπαιδευσης ενηλικων. Ειναι λαθος να εμπλεκουμε την ατυπη εκπαιδευση με αποφοιτους γυμνασιου (ειναι 15 χρονων). Επισης δεν μπορει το ΕπαΛ να δινει τιτλο επιπεδου 3 και η ΣΕΚ, το ιδιο. Θα πρεπει να θεσμοθετηθει οτι : Β1) Θα πρεπει υποχρωτικα να φοιτησει ο μαθητης στην Α' ΕΠΑΛ (οτι ισχυει μεχρι και τωρα), ή Β2) Αν δεν συμβει αυτο, θα πρεπει το πτυχιο των ΣΕΚ να ειναι επιπεδου 2. Γ)Επισης, θα πρεπει η ηλικια δικαιωματος εγγραφης στα εσπερινα ΕΠΑΛ να αλλαξει. Ειναι ανουσιο να ισχυει το 20. Θα πρεπει να ισχυσει η ηλικια που ο νομος προβλεπει οτι μπορει επισημα να εργαστει καποιος, δηλαδη τα 16 χρονια. Δ) Η συνεργασια ΟΑΕΔ και ΥΠΑΙΠΘ (ΕΠΑΛ) θα πρεπει να ειναι σε επιπεδο τεχνογνωσιας. Ενδεχομενη εμπλοκη των δυο εκπαιδευτικων συστηματων θα προκαλεσει συγχυση και ισως, μεγαλυτερα προβληματα. Ε) Η ταξη μαθητειας, πολυ θετικη εξελιξη, θα πρεπει να θεσμοθετηθει ρητα ως μεταλυκειακη - μεταδευτεροβαθμια εκπαιδευση. ΣΤ)