• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΑΝΝΟΥΤΣΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ' | 19 Αυγούστου 2013, 21:25

    ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ, ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΟΤΕ ,ΒΡΙΣΚΑΜΕ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ "ΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΟΥ" ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΕΣ ΓΙΑ ΜΑΣ.ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΙΛΑ ΔΕΙΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΔΥΝΑΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΝ ΣΤΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ. ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ:ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΘΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΟΥΝ ΣΕ ΚΑΛΟΥΣ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΕΣ; ΘΕΩΡΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟΥ. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΕΥΡΥΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΔΙΠΛΩΝΕΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΖΗΤΕΙ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΑΛΑΝΙΖΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΟΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ. ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΩΦΕΛΗΣΟΥΜΕ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.