• 2.3 Θα μπορούσε κάποιος να προσχωρήσει στην λογική της μείωσης των μαθημάτων που εξετάζονται πανελλαδικά – αν και αυτή είναι αντιδιαμετρικά αντίθετη λογική με την επέκταση της επέκτασης του βαθμού πρόσβασης στις τρεις τάξεις του Λυκείου. Δεν θα μπορούσε ποτέ κανείς να αναγνωρίσει τη λογική που βρίσκεται πίσω από την απουσία επιλογών στα μαθήματα αυτά (πανελλαδικά εξεταζόμενα). Μια λογική που αυτό-αναιρείται από την μοναδική εξαίρεση της Βιολογίας για τις Επιστήμες Υγείας. Με απλά λόγια: τα τμήματα Επιστημών Υγείας σε ΑΕΙ/ΤΕΙ γιατί να έχουν κατάλληλα προετοιμασμένους και εξετασμένους από το Λύκειο φοιτητές και τα τμήματα Πληροφορικής (συγκρίσιμα στον αριθμό) να μην έχουν; Η πρότασή μας είναι: πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα (σε αριθμό και συγκεκριμένες επιλογές) σε επίπεδα που να αντικατοπτρίζεται η κατανομή των τμημάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.