• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης Τσιμόπουλος' | 19 Αυγούστου 2013, 23:49

    Η επιλογή σπουδών και κατά επέκταση επαγγέλματος στηρίζεται στο συναίσθημα και τη λογική. Όταν λέμε συναίσθημα εννοούμε την καρδιά μας, τα θέλω μας, τις δεξιότητές μας. Η λογική είναι η αγορά εργασίας, να εκπαιδευτώ σε μια επιστήμη-τέχνη και να μπορέσω να την ασκήσω επαγγελματικά. Ο συνδυασμός του συναισθήματος και της λογικής αποτελεί την ιδανικότερη επιλογή. Οι ειδικότητες του τομέα Υγείας και Πρόνοιας που καταργήθηκαν συνδυάζουν το συναίσθημα , ο μεγάλος αριθμός μαθητών/τριών που τις επιλέγει και τη λογική, καλή απορρόφηση στην αγορά εργασίας. Και για να το τεκμηριώσω παραθέτω μέρος της έρευνας του καθηγητή κ. Θ. Κατσανέβα καθηγητή Οικονομικών του Πανεπιστημίου Πειραιά. Η τελευταία επικαιροποίηση της έρευνας με τη συνδρομή φοιτητών/τριών του Πανεπιστημίου Πειραιώς, έγινε το Μάιο του 2012 Επιλογή επαγγελμάτων με θετικές προοπτικές: Κοινωνικός Λειτουργός, Ειδικός για ΑΜΕΑ, Νοσηλευτής, Βοηθός νοσοκόμος, Αισθητικός, Λογοθεραπευτής, Φυσιοθεραπευτής, Ιατρικός επισκέπτης. Προτείνω την επαναφορά του τομέα Υγείας και Πρόνοιας με βελτιώσεις και αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, αφού προηγηθεί έρευνα των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών/τριών της Α τάξης ΕΠΑΛ και ΓΕΛ . Ολοκληρώνοντας θα ήθελα να ξαναθυμηθούμε όλοι μαζί, γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί, υπεύθυνοι του Υπουργείου Παιδείας που παρακολουθούν τη διαβούλευση και πολιτικοί ,τις βασικές αρχές ζωής κατά τον Μαχάτμα Γκάντι : «δεν μπορείς να έχεις γνώση χωρίς χαρακτήρα, πλούτο χωρίς μόχθο, κέρδος χωρίς ήθος, επιστήμη χωρίς ανθρωπιά, πολιτική χωρίς αρχές, απόλαυση χωρίς συναίσθημα, αγάπη χωρίς θυσία». Παναγιώτης Τσιμόπουλος Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού Μέχρι 22//7/2013 Υπεύθυνος του ΚΕΣΥΠ Νεάπολης Θεσσαλονίκης Σήμερα σε διαθεσιμότητα με ειδικότητα ΠΕ1810 Νοσηλευτικής