• Σχόλιο του χρήστη 'Αννα Καμπουρη' | 20 Αυγούστου 2013, 00:06

    Περι του αδιαβλητου των εισαγωγικων εξετασεων. ειναι κατι περισσοτερο απο προφανες οτι το τελευταιο προπυργιο αδιαβλητοτητας που ειχε απομεινει σε αυτη τη χωρα πρεπει να παψει να υπαρχει!!!! εαν οι διδασκοντες καθηγητες βαζουν το 50% των θεματων των πανελλαδικων εξετασεων τοτε, πως ειναι δυνατον να αποφυγουμε το φροντιστηριο??? μονο που τωρα τα παιδια θα κανουν υποχρεωτικα φροντηστηριο στους καθηγητες τους στο σχολειο, αλλωστε αυτο συμβαινει και τωρα σε πολυ μεγαλο ποσοστο αλλα τωρα πλεον το υποργειο δεν αφηνει κανενα μα κανενα περιθωριο σε γονεις και μαθητες. οσοι γονεις μπορουν να πληρωσουν τον καθηγητη του σχολειου θα εξασφαλισουν για το παιδι τους τουλαχιστον το 50% του αριστα πανελλαδικως, οι υπολοιποι? ε, δεν δα και αναγκαιο να περασουν ολοι σε πανεπιστημιο..... Μεχρι τωρα τα θεματα των εξετασεων(ευκολα ή δυσκολα) ηταν ιδια για ολους και αγνωστα , τουλαχιστον για την συντριπτικη πλιοψηφια των υποψηφιων, αυτο εξασφαλιζε την ιση μεταχειρηση τουλαχιστον απεναντι στα θεματα, βεβαια ιση μεταχειρηση δεν ισχυε γιατι ο μαθητης που εκανε ιδαιετερα μαθηματα το απογευμα σε ολα τα μαθηματα ειχε σιγουρο προβαδισμα σε σχεση με τον μαθητη που δεν ειχαν οι γονεις του αυτη την δυνατοτητα. τωρα βεβαιως το υπουργριο θελει να μεγαλωσει ακομη περισσοτερο αυτην την ψαλιδα μεταξυ των πλουσιοπαιδων και των φτωχοπαιδων καταργοντας και το τελευταιο σημειο ισης μεταχειρησης αφου α) τα θεματα σιγουρα δεν θα ειναι ισης δυσκολιας πανελλαδικως και β) τα θεματα δεν θα ειναι μεχρι την τελευταια στιγμη αγνωστα σε ολους τους μαθητες, αφου οι μαθητες που θα κανουν φροντηστηριο στον καθηγητη του σχολειου τους θα τα γνωριζουν απο πριν. και για να μην υπαρξει καποια παρεξηγηση οταν λεμε φροντηστηριο στον καθηγητη του σχολειου εννοουμε επι χρημασι, οπως συμβαινει και τωρα δηλαδη απροκαλυπτα απο τους καθηγητες των σχολειων αδιαφοροντας παντελως για τον νομο που απαγορευει ρητως κατι τετοιο... Περι της Βιολογιας, της Χημειας και της πληροφορικης. Ειναι να απορει κανεις γιατι η χημεια μονη της , χωρις την βιολογια ειναι απαραιτητο να την γνωριζει ο μαθητης που εχει επιλεξει την θετικη-τεχνολογικη κατευθηνση.... Σε αυτη την κατευθυνση θα υπαρχουν οι γεωπονικες σχολες?, το βιολογικο? το χαροκοπειο? το χημικο?, οι σχολες μοριακης βιολογιας, βιολογικων εφαρμογων κ.α, τα τμηματα φυσικης αγωγης και αθλητισμου? τα τμηματα περιβαλλοντος και τα αντιστοιχα ΤΕΙ ολων των παραπανω σχολων και πολλα ακομα τμηματα και σχολες που απαιτουν χημεια αλλα δεν απαιτουν βιολογια???????? Πως γινεται αυτο???? Στην ιδια επισης κατευθυνση θα βρισκεται το Πολυτεχνειο, το φυσικο, το μαθηματικο και ολες οι σχολες πληροφορικης και τα αντιστοιχα ΤΕΙ αυτων???? που κανενα απο τα παραπανω τμηματα δεν χρειαζεται Χημεια ως προαπαιτουμενη γνωση, αλλα ολα αυτα τα τμηματα απαιτουν ως προαπαιτουμενη γνωση πληροφορικη???? Ειναι λοιπον απαραιτητο να μεταφερθουν ολες οι σχολες και τα τμηματα των ΑΕΙ και ΤΕΙ που το αντικειμενο σπουδων τους ειναι οι βιοεπιστημες, το περιβαλλον και η χημεια στο ιδιο επιστημονικο πεδιο με τις επιστημες της υγειας και να παραμεινουν στο επιστημονικο πεδιο των θετικων και τεχνολογικων σπουδων το πολυτεχνειο, το φυσικο - μαθηματικο και οι σχολες πληροφορικης μαζι μετα ΤΕΙ τους και φυσικα σε αυτο το πεδιο να εξεταζονται στην πληροφορικη και οχι στην χημεια!!! Τελος ειναι αναγκαιο να μελετηθει πια αντικειμενα της φυσικης θα διδασκονται οι υποψηφιοι του επιστημονικου πεδιου των βιοεπιστημων και επιστημων υγειας ωστε αυτα να συναδουν με τις απαιτησεις των αντιστοιχων ΑΕΙ και ΤΕΙ που θα υπαρχουν σε αυτο το πεδιο, π.χ στους ιατρους και στους γεωπονους ειναι απαραιτητη η γνωση πυρινικης φυσικης και λιγοτερο αναγκαια η γνωση ταλαντωσεων. Περι της Τεχνολογικης εκπαιδευσης. Ειναι απολυτως αναγκαιο στο τεχνολογικο λυκειο και ειδικοτερα στις κατευθυνσεις που αφορουν το γεωπονικο τομεα να διδασκεται βιολογια. Αννα Καμπούρη Γ.Βιοτεχνόλογος Π.Ε. !4.04