• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΡΙΒΑΡΤΙΤΣΑΝΗΣ ΠΕΤΡΟΣ' | 20 Αυγούστου 2013, 08:09

    ΕΜΦΑΝΗΣ ΑΔΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ Στην Β' τάξη ΓΕΛ οι Ομάδες Προσανατολισμού είναι δύο, αναγκάζοντας τους μαθητές να ακολουθήσουν την μια ή την άλλη και να παρακολουθήσουν τα συγκεκριμένα μαθήματα. Στην Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών: α) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, β) Λατινικά. Στην Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών: α) Φυσική, β) Μαθηματικά. Στην Γ' τάξη ΓΕΛ οι Ομάδες Προσανατολισμού γίνονται τρεις με την προσθήκη της Ομάδας Οικονομικών-Πολιτικών-Κοινωνικών Σπουδών με μαθήματα: α) Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής, β) Οικονομία & Διοίκηση ή Αρχές Φυσικών Επιστημών, γ) Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών ή Ιστορία. Οι μαθητές που στην Γ' τάξη θα επιλέξουν την Ο.Π. Οικονομικών-Πολιτικών-Κοινωνικών Σπουδών έχουν μειονέκτημα σε σχέση με τους υπόλοιπους, διότι τα μαθήματα που θα παρακολουθήσουν δεν έχουν προηγηθεί στην Β' τάξη σε αντίστοιχη Ο.Π. Έτσι, θα έχουν παρακολουθήσει Αρχαία ή Λατινικά ή Φυσική στην Β' τάξη, ενώ στην Γ' θα έχουν άλλα μαθήματα. Ενώ οι υπόλοιπο μαθητές θα έχουν παρακολουθήσει στην Β' τάξη Αρχαία, Λατινικά, Φυσική, Μαθηματικά και στην Γ' τάξη ξανά Αρχαία, Λατινικά, Φυσική, Μαθηματικά ή Βιολογία, Χημεία. Θα πρέπει να αποκατασταθεί άμεσα αυτή η αδικία εις βάρος χιλιάδων μαθητών. Οι όροι πρέπει να είναι ίσοι για όλους, χωρίς διακρίσεις και αδικίες. Μην ξεχνάμε ότι πάνω απ' όλα είναι ο μαθητής. Η προσθήκη τρίτης Ομάδας Προσανατολισμού στην Β΄ τάξη δεν είναι καθόλου δύσκολο να γίνει, δεν επιφέρει κανένα κόστος, αντιθέτως ομαλοποιεί την φοίτηση των μαθητών στο νέο Γενικό Λύκειο.