• Σχόλιο του χρήστη 'Στέλιος Μπουλταδάκης' | 20 Αυγούστου 2013, 09:37

    Δεν προβλέπονται μεταβατικές διατάξεις για τους μαθητές των τομέων που καταργήθηκαν για το 2013-2014 και 2014-2015. Δεν αναφέρεται κάτι για τις ΕΠΑΣ, για το εκπαιδευτικό προσωπικό τους (μετάταξη στις ΣΕΚ;) καθώς και πότε θα καθοριστούν οι ειδικότητες στα ΙΕΚ για την τρέχουσα σχολική χρονιά (2013-2014).Τι θα γίνει με το καθεστώς Διοίκησης των ΙΕΚ στο 2013-2014; Δεν υπάρχει σαφής αναφορά στα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα και στο ρόλο τους δεδομένου ότι στη μη-τυπική εκπαίδευση που θα εξυπηρετείται στα εργαστηριακά κέντρα ουσιαστικό ρόλο παίζει ο Διευθυντής της κάθε δομής που καθορίζει και τομεάρχες Υπάρχουν πολύ σοβαρές επιφυλάξεις για την ετοιμότητα της Διοίκησης : a. να δώσει νέα ωρολόγια προγράμματα b. να δημιουργήσει άμεσα οργανικές θέσεις στα ΙΕΚ πριν τη λήξη της διαθεσιμότητας των κλάδων εκπαιδευτικών που καταργήθηκαν c. να λειτουργήσει τις σχολές επαγγελματικής κατάρτισης από 2013-2014 d. από μια απλή ανάγνωση των ειδικοτήτων στις Σ.Ε.Κ. και στα Ι.Ε.Κ αποδεικνύεται η προχειρότητα του μέτρου της κατάργησης των κλάδων εκπαιδευτικών από την Τεχνική Εκπαίδευση δεδομένου ότι σχεδόν όλοι θα μπορούσαν να υποστηρίξουν με σαφή επάρκεια και εμπειρία τις νέες δομές. Ταυτόχρονα και όσοι εξαιρέθηκαν μετατάχθηκαν σε διοικητικές θέσεις. Άντε να δούμε τώρα τι θα κάνουν η Ελληνική Κοινωνία και τα Μέσα Ενημέρωσης χωρίς τους βαρβάρους ( Βάρβαροι = οι εκπαιδευτικοί που είχαν την εμπειρία για να υποστηρίξουν τις νέες δομές κατάρτισης, να κάνουν τις εξετάσεις των μαθητών που παραπέμφθηκαν το Σεπτέμβριο για να πάρουν τα πτυχία τους καθώς και τις εξετάσεις των πανελλαδικών εξετάσεων ειδικοτήτων για το 2014 και την πιστοποίηση).