• Σχόλιο του χρήστη 'ΗΛΙΑΣ' | 20 Αυγούστου 2013, 09:42

    Για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο να υπολογίζονται μόνο οι βαθμοί των πανελλαδικών εξεταζόμενων μαθημάτων μετά την αποφοίτηση από το λύκειο. Η σκέψη να μετράει η βαθμολογία ΑΠΟ τις εσωτερικές διαδικασίες του λυκείου , που ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ και παλαιότερα , δημιούργησε περισσότερες στρεβλώσεις και αδικίες από τα προβλήματα που έλυνε. ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΣΤΟΧΟΥΣ, ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗ ΤΕΧΝΗΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΠΡΟΥ Ή ΜΑΥΡΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ. ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση τα πανελλαδικώς τέσσερα εξεταζόμενα μαθήματα ανά Ομάδα Μαθημάτων Προσανατολισμού και Επιστημονικό Πεδίο Εξειδίκευσης είναι τα εξής : α) Ε.Π.Ε. – Ανθρωπιστικές Σπουδές, Νομικές : I. Νεοελληνική Γλώσσα, II. Αρχαία, III. ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ( 6 διδακτικές ώρες) ( Η Ιστορία και η πραγματική γνώση της δεν μπορεί να αποτελεί μέρος ανταγωνιστικής διαδικασίας .) IV. Λατινικά β) Ε.Π.Ε. – Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες I. Νεοελληνική Γλώσσα, II. Μαθηματικά, III. Φυσική και IV. Χημεία γ) Ε.Π.Ε – Επιστήμες Υγείας I. Νεοελληνική Γλώσσα II. Φυσική III. Χημεία και IV. Βιολογία δ) Ε.Π.Ε – Επιστήμες Οικονομίας και Διοίκησης I. Νεοελληνική Γλώσσα, II. Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής,( 6 διδακτικέ ώρες ) III. Οικονομία ,( 5 διδακτικές ώρες ) IV. Διοίκηση,( 3 διδακτικές ώρες ) ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ , ΣΧΟΛΕΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ , ΣΧΟΛΕΣ ΣΤΡΑΤΟΥ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ.