• Σχόλιο του χρήστη 'Χημικός' | 20 Αυγούστου 2013, 10:09

    Επιτέλους το σχέδιο νόμου για το Νέο Λύκειο άρει πολλές στρεβλώσεις του τρέχοντος συστήματος. Όπως αντί για έξι θα εξετάζονται μόνο σε τέσσερα, όπου σε συνδυασμό με τις 20 ώρες διδασκαλίας στη Γ΄ Λυκείου, θα επιτρέπει στο μαθητή και σε εύρος ύλης αλλά και σε βάθος να μελετά τα γνωστικά αντικείμενα που τον ενδιαφέρουν. Δηλαδή προτιμάμε ο μαθητής να «παπαγαλίζει» το μάθημα (βλέπε τρέχουσα Τεχνολογική Κατ.) για να εισαχθεί στα ΑΕΙ; Προτιμάμε οι μαθητές μας να διδάσκονται στη Γ΄ Λυκείου μαθήματα Γενικής Παιδείας που τους είναι αδιάφορα, αφού όλη τους την προσπάθεια την εστιάζουν στα μαθήματα κατεύθυνσης; Και με τη Χημεία; Τόσα χρόνια με το τρέχων σύστημα οι μαθητές μπορούσαν να δηλώσουν 140 (!!!) Τμήματα του μηχανογραφικού που απαιτούν γνώσεις Χημείας και περνάγανε από την Τεχνολογική Κατεύθυνση!!! Ακόμα και για να εισαχθούν οι μαθητές στο Χημικό Τμήμα έπρεπε να μελετάνε αλγόριθμους και Διοίκηση Επιχειρήσεων!!! Ωραίο σύστημα!!! Επιτέλους το σχέδιο νόμου για το Νέο Λύκειο είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Και λέω προς τη σωστή γιατί θα πρέπει δημοσιευθούν και τα νέα αναλυτικά προγράμματα σπουδών πάνω στα οποία θα γραφούν τα νέα βιβλία. Τέλος, η Χημεία στο Γυμνάσιο εξακολουθεί να διδάσκεται σαν μονόωρο μάθημα στη Β΄ και στη Γ΄ Γυμνασίου (κακώς), σε αντίθεση με πολλά άλλα μαθήματα που διδάσκονται δίωρο, η δε Πληροφορική αναβαθμίσθηκε σε εξάωρο μάθημα (ορθώς) αφού "κατέβηκαν" ώρες του μαθήματος από το Λύκειο .