• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΛΕΝΗ ΣΥΡΟΚΟΥ' | 20 Αυγούστου 2013, 10:10

    1)Στην Ομάδα Προσανατολισμού Γεωπονίας, Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής στην Α΄τάξη τα μαθήματα ειδικότητας που προτείνονται είναι οικονομικού περιεχομένου και κανένα από αυτά δεν προσανατολίζει τους μαθητές στον πρωτογενή τομέα παραγωγής, αλλά αντίθετα τους προσανατολίζει στην ομάδα ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ KAI OIKONOMIAΣ. Ο ι μαθητές από το συγκεκριμένο Τομέα δε θα γίνουν Λογιστές, είναι σαφές αυτό, αλλά θα ασχοληθούν με την Γεωπονία και την παραγωγή. Προτείνω την αντικατάσταση των μαθημάτων Αρχές Αγροτικής Οικονομίας και Αρχές Λογιστικής με τα εξής μαθήματα: 1)Βασικές Εφαρμογές Γεωπονίας και Τεχνολογίας τροφίμων 4 ώρες 2) Εισαγωγή στη Γεωργική Παραγωγή 3 ώρες. Το μάθημα ειδικότητας Αρχές Αγροτικής Οικονομίας το προτείνω για τη Β ή τη Γ τάξη. Οι τέσσερις (04)ώρες του μαθήματος Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών στην Ομάδα Προσανατολισμού είναι πάρα πολλές και θα πρότεινα μόνο δύο(02)ώρες και οι άλλες δύο ώρες να αντικατασταθούν με ένα μάθημα ειδικότητας όπως Περιβάλλον και Γεωργία ή Εισαγωγή στην τεχνολογία τροφίμων. 2) Η ειδικότητα «Τεχνικός Δασοπονίας και Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος» του «Τομέα Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων» θα πρέπει να ενταχθεί στην Ομάδα Προσανατολισμού Γεωπονίας, Τεχνολογίας Τροφίμων , Διατροφής. 3) Τα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα(ΣΕΚ) πρέπει να λειτουργούν με την σημερινή τους δομή.