• Σχόλιο του χρήστη 'polyto' | 20 Αυγούστου 2013, 10:10

    «3. Για το Μητρώο των Εκπαιδευτών Ενηλίκων της περίπτωσης β’ της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 19 του ν. 3879/2010 (Α΄163) του οποίου η παράγραφος 2 αντικαθίσταται από τη δημοσίευση του παρόντος ως εξής : “2. Από 1.9.2014 η πιστοποιημένη εκπαιδευτική επάρκεια αποτελεί προϋπόθεση προκειμένου εκπαιδευτής να μετάσχει σε χρηματοδοτούμενο από δημόσιους πόρους πρόγραμμα της μη τυπικής εκπαίδευσης.”». Προτείνεται να προστεθεί: Η πιστοποιημένη εκπαιδευτική επάρκεια χορηγείται αυτοδίκαια στους μόνιμους εν ενεργεία εκπαιδευτικούς που κατέχουν Πτυχίο Παιδαγωγικών Σπουδών της ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ), με την προϋπόθεση ότι ο βασικός τίτλος σπουδών τους είναι αντίστοιχου ή μεγαλύτερου επαγγελματικού επιπέδου από αυτόν που χορηγεί ο Φορέας Κατάρτισης. Επίσης είναι εξαιρετικά σημαντικό να διασφαλιστεί η αξιοπιστία των εξετάσεων πιστοποίησης γνώσης χειρισμού Η/Υ, που διενεργούνται από Φορείς που εποπτεύονται από τον ΕΟΠΠΕΠ, διότι το σχετικό πιστοποιητικό που χορηγείται μοριοδοτείται από τον ΑΣΕΠ για διορισμό στο δημόσιο. Οι εξετάσεις συχνά πραγματοποιούνται χωρίς την παρουσία επιτηρητή του ΕΟΠΠΕΠ, λόγω της αδικαιολόγητης χρόνιας ασυνέπειας των Φορέων στις οικονομικές τους υποχρεώσεις έναντι των επιτηρητών, με ότι μπορεί αυτό να σημαίνει για την αξιοπιστία των εξετάσεων. Προτείνεται νομοθετική ρύθμιση που να καθιστά υποχρεωτική την παρουσία επιτηρητή του ΕΟΠΠΕΠ στις εξετάσεις και η αμοιβή του να καταβάλλεται αυθημερόν από το εξεταστικό κέντρο, όπως γίνεται με τους συνεργάτες των Φορέων πιστοποίησης. Παρακαλώ να λάβετε υπόψη σας, ότι η μη καταβολή των δεδουλευμένων συνιστά απώλεια εσόδων για το Δημόσιο, από φόρο εισοδήματος και τέλη χαρτοσήμου.