• Σχόλιο του χρήστη 'Μαριάνθη Μπατσίλα' | 20 Αυγούστου 2013, 10:50

    Η Αγγλική γλώσσα στην Γ΄ τάξη του ΕΠΑ.Λ. είναι απαραίτητο να είναι Αγγλικά ειδικότητας. Επιπλέον, η διδασκαλία της για μια μόνο ώρα δεν επαρκεί εφόσον επιζητούμε μια Επαγγελματική εκπαίδευση ανταγωνιστική και ικανή να προετοιμάσει τους μαθητές ως μελλοντικούς επαγγελματίες. Σύμφωνα με το έγγραφο γλωσσών της επιτροπής των μελών της Ευρωπαικής ένωσης εξάλλου, είναι απολύτως ξεκάθαρο ότι η Επαγγελματική Εκπαίδευση οφείλει να εξασφαλίσει τις γνώσεις και τις δεξιότητες εκείνες που θα τους βοηθήσουν να κάνουν τα πρώτα επιτυχημένα τους βήματα στην αγορά εργασίας (......ensuring that young people have the knowledge, skills and competences they need for a successful first step into the labour market) European Commission. Commission Staff Working Document, Vocational education and training for better skills, growth and jobs. Accompanying the document, Communication from the Commission, Rethinking Education: Investing in skills for better socio-economic outcomes, Strasbourg, 20/11/2012, p. 2-3. Η Αγγλική γλώσσα, ως Business Lingua Franca αποτελεί το μέσον επικοινωνίας το οποίο μπορεί να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ των αγορών και ταυτόχρονα να ενισχύσει τις συναλλαγές μεταξύ της αγοράς εργασίας και των επιχειρήσεων τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Για τον λόγο αυτό είναι το πλέον απαραίτητο μέσον επικοινωνίας αφού οι συναλλαγές απαιτούν μια πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας για Ειδικούς Σκοπούς. Με βάση τα παραπάνω θεωρώ ότι τα Αγγλικά στην Γ' τάξη του ΕΠΑ.Λ θα πρέπει να γίνουν Αγγλικά ειδικότητας και να αυξηθούν σε 3 ώρες τουλάχιστον. Με εκτίμηση Μαριάνθη Μπατσίλα