• Σχόλιο του χρήστη 'Σουλαδάκης Μαρίνος' | 20 Αυγούστου 2013, 10:53

    Ο τομέας Δομικών Έργων είναι ο μόνος τομέας στον οποίο δεν αντιστοιχεί κάποιο προπαρασκευαστικό μάθημα στην Α τάξη για να προϊδεάζει τους μαθητές για το τι θα συναντήσουν στον τομέα αυτό. Επιβάλλεται να διορθωθεί άμεσα η αδικία αυτή για να μην αρχίσουμε «στραβά» στο Νέο μας Επαγγελματικό Λύκειο. Θεωρώ λοιπόν αναγκαία και προτείνω την εισαγωγή του Μαθήματος στην ομάδα προσανατολισμού Τεχνολογικών εφαρμογών της Α΄ τάξης το μάθημα: «Αρχές σχεδιασμού και κατασκευής δομικών έργων» το μάθημα αυτό μπορεί να εισάγει τον μαθητή σε περιοχές όπως:  γνωριμία με τα δομικό χάλυβα και με το σκυρόδεμα.  ανάλυση – σύνθεση δομικών έργων,  καταπονήσεις διαφόρων μελών, δομικών έργων.  Τρόπος οπλισμού των διαφόρων μελών ενός δομικού έργου (ποιοτική προσέγγιση)  Τρόποι ελέγχου της αντοχής ενός δομικού έργου.  καθώς και στη σχετική ορολογία  Επίσης μπορεί να εισάγει και στις βασικές αρχές περιβαλλοντικού σχεδιασμού τους. Κατόπιν αυτών προτείνω την αναμόρφωση του ωρολόγιου προγράμματος της Α τάξης της ομάδας προσανατολισμού Τεχνολογικών εφαρμογών ως εξής: 1.Αρχές Μηχανολογίας (2ώρες ) 2. Αρχές Ηλεκτρονικής & Ηλεκτρολογίας (3 ώρες) 3. Αρχές σχεδιασμού και κατασκευής δομικών έργων (2ώρες ) 3. Τεχνικό Σχέδιο (3 ώρες) 4. Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός – Περιβάλλον Εργασίας – Ασφάλεια & Υγιεινή (1 ώρες) 5. Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (2ώρες )