• Σχόλιο του χρήστη 'Εθνική συνομοσπονψία Ατόμων με Αναπηρία' | 20 Αυγούστου 2013, 10:54

    Άρθρο 3: Να αναφερθεί με διακριτό τρόπο ότι για τις γραπτές προαγωγικές εξετάσεις και τις γραπτές απολυτήριες εξετάσεις καθορίζεται ειδικός τρόπος εξετάσεων γραπτών ή προφορικών κατά τον οποίο θα λαμβάνονται υπόψη οι ανάγκες του μαθητή λόγω της αναπηρίας ή χρόνιας πάθησής του (π.χ. αύξηση εξεταστικού χρόνου, προφορικές εξετάσεις κ.λπ) Οι λεπτομέρειες της διαδικασίας όπως τα κριτήρια επιλογής της διαδικασίας, φορέας επιλογής της διαδικασίας κ.λπ. καθορίζονται με Υπουργική Απόφαση. Ως παράδειγμα αναφέρουμε τα άτομα που ανήκουν στις Διαταραχές αυτιστικού φάσματος για τα οποία απαιτείται προσαρμοσμένος τρόπος εξέτασης (άτομα με Σύνδρομο Αsperger -Αυτισμό Υψηλής Λειτουργικότητας κ.λπ.) Η εξέταση για αξιολόγηση-βαθμολόγηση, προαγωγή ή απόλυση θα πρέπει να γίνεται ανάλογα με τις δυνατότητες του μαθητή, όπως αυτές τεκμηριώνονται από τις γνωμοδοτήσεις του ΚΕΔΔΥ και του Σχολικού Συμβούλου.