• Σχόλιο του χρήστη 'Γ.Ο.' | 20 Αυγούστου 2013, 10:55

    Στο Άρθρο 1 αναφέρεται : Σκοποί του Γενικού Λυκείου είναι ιδίως : …… η) Η ανάπτυξη δεξιοτήτων εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων, θ) Η καλλιέργεια της ικανότητας κάθε ατόμου για κριτική προσέγγιση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών και ι) Η καλλιέργεια δεξιοτήτων που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των μαθητών στην αγορά εργασίας. Σίγουρα μαθήματα Επιστήμης των Υπολογιστών καθώς και μάθημα Αλγοριθμικής (δηλαδή εκμάθηση τρόπου σκέψης) καλύπτουν τους τρεις παραπάνω σκοπούς. Επίσης στο Λύκειο οπωσδήποτε θα πρέπει να υπάρχει μάθημα για την «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο» και την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Πιθανή τροποποίηση του Άρθρου 2 : 3) …. Τα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού των Θετικών Σπουδών είναι : … γ) Χημεία, έξι (6) ωρών ή Αλγοριθμική έξι (6) ωρών (για τις Επιστήμες Πληροφορικής) … Επιπλέον δυο πρακτικά προβλήματα που προκύπτουν με την κατάργηση των οργανικών θέσεων των καθηγητών Πληροφορικής στο Λύκειο : 1)Σε τι βαθμό οι καθηγητές πληροφορικής συνέβαλαν στην ομαλή λειτουργία του σχολείου αναφορικά με τις εξωδιδακτικές εργασίες, που σχετίζονται με τις ΤΠΕ; 2)Δεδομένου ότι τα εργαστήρια Πληροφορικής θα χρησιμοποιούνται στο μάθημα του Project, ποιοι έχουν τις γνώσεις και την ικανότητα να συντηρούν τα εργαστήρια πληροφορικής; Γιατί ένα μάθημα αλγοριθμικής είναι απαραίτητο στο Λύκειο (κοιτάξτε το βίντεο) : http://singularityhub.com/2013/02/28/tech-giants-promote-video-with-a-simple-message-kids-need-to-learn-programming/