• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης' | 20 Αυγούστου 2013, 10:58

    Διάβασα τα περισσότερα σχόλια και θα ήθελα να προσθέσω το δικό μου που δεν αφορά προσωπική άποψη αλλά μόνο την εμπειρία μου από τα 10 χρόνια που εργάζομαι ως Υπεύθυνος Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού σε ΚΕΣΥΠ και έχω συναντήσει χιλιάδες (κυριολεκτικά) περιπτώσεις υποψηφίων αλλά και φοιτητών: 1. Όσοι φοιτητές κυρίως πολυτεχνικών τμημάτων δεν προέρχονταν από την τεχνολογική κατεύθυνση (κύκλος πληροφορικής) και δεν είχαν διδαχθεί προγραμματισμό είχαν ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ από την αρχή στις σχολές τους. Αναγκάζονταν να καταφύγουν σε "βοήθεια". 2. Όσοι έκαναν το λάθος να περάσουν στο χημικό μέσω του κύκλου πληροφορικής επίσης είχαν μεγάλο πρόβλημα. Εμείς αποτρέπαμε πάντα τους υποψήφιους του τεχνολογικού κύκλου από τέτοια επιλογή. 3. Πολλοί φοιτητές δεν έχουν τη δυνατότητα να κάνουν μια σωστή ομαδική εργασία ή να συντάξουν τη σχετική αναφορά. Το project που είδα ότι κάποιοι κατηγορούν νομίζω βοηθάει ουσιαστικά προς αυτή την κατεύθυνση. Δεν θα πω τι πρέπει να καταργηθεί αλλά τι πρέπει να ενισχυθεί: Οι μαθητές, η κοινωνία, οι γονείς νομίζω έχουν καταλήξει για τη χρησιμότητα της πληροφορικής και στο Λύκειο. Μάλλον θα πρέπει να ενισχυθεί η πληροφορική στο Λύκειο και όχι να καταργηθεί!