• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Μ.' | 20 Αυγούστου 2013, 11:01

    Πολύ σημαντικές αλλαγές σε σχεση με τη λειτουργία και την αναβάθμιση της επαγγελματικής εκαπαιδεύσης δεν φαίνεται να υπάρχουν. Οι ΕΠΑΣ μετονομάστηκαν σε ΣΕΚ με τις ίδιες ειδδικότητες και μάλιστα με ειδικότητες που οι εμεπειροι εκπαιδευτικοί τέθηκαν σε διαθεσιμότητα για να προσληφθουν ωρομίσθιοι πραγμα που σημαίνει ότι η εναρξη μαθημάτων θα γίνει με καθυστέρηση μέχρι να προσληφθουν αυτοι. Τα ΕΠΑΛ αν καταλαβα καλά παραμένουν ΕΠΑΛ με καταργηση των ειδικοτήτων που οι καθηγητές βγήκαν σε διαθεσιμότητα αλλά με τον νεοτερισμό της προσθήκης της ειδικότητας Τεχνικός Ιατρικών οργάνων. Πώς ομως θα λειτουργήσει η ειδικότητα αυτή όταν οι λίγοι ΠΕ 17 09 (Ηλεκτρονικοι Ιατρικών Οργάνων)τέθηκαν σε διαθεσιμότητα αν και είχαν διοριστεί με ΑΣΕΠ; Μήπως πρέπει η ηγεσία του υπουργείου να το ξαναδεί αυτό; Καμία αναφορά για την σχέση λειτουργίας ΕΠΑΛ και ΣΕΚ (σχολικα εργαστηριακά κέντρα) Με την μέχρι τώρα λειτουργία έχει διαπιστωθεί ότι υπάρχει διαρχία και οι αρμοδιότητες διευθυντών ΕΠΑΛ και διευθυντών ΣΕΚ δεν είναι σαφώς καθορισμένες.Η ύπαρξη διευθυντών, υποδιευθυντών , τομεαρχών και υπευθυνων εργαστηρίων το μόνο που δημιουργεί είναι πρόσθετα έξοδα στο υπουργείο και δυσλειτουργία στο ΕΠΑΛ αφου είναι απαλλαγμένοι από εξωδιδακτικές εργασίες. Η μαθητεία όπως αναγγέλθηκε πέρισυ μέσω ΕΠΑΛ ήταν σε σωστη βαση αλλα έπρεπε να είναι υποχρεωτική για όλα τα ΕΠΑΛ και όχι ορισμός υπευθύνου σε εθελοντική βάση. Ο ΟΑΔΕΔ το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να βρίσκει διαθέσιμους εργοδότες. Η εποπτεία πρέπει να παραμείνει στα ΕΠΑΛ. Το όριο ηλικίας για τις εγγραφές μαθητές είναι μη εφικτό γιατί υπάρχουν ημερήσια σχολεία ημερήσια που έχουν και ενήλικες μαθητές.