• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Θανοπούλου' | 28 Δεκεμβρίου 2013, 23:34

    ΄Αρθρο 8: Γενική Γραμματεία ΄Ερευνας, Τεχνολογίας και Καινοτομίας αρμοδιότητες Στην παρ. 5 εισάγεται και άλλη διαδιακασία αξιολόγησης (περιοδική) πέραν των καθιερωμένων διαδικασιών αξιολόγησης «Ερευνητών» και «Ερευνητικών Κέντρων». Με τον τρόπο που διατυπώνεται η παράγραφος 5 δημιουργεί εύλογα ερωτηματικά: --- Ποιά η σχέση της «ετήσιας καταγραφής αποδοτικότητας» με την «περιοδική αξιολόγηση». Πρόκειται για μία ενιαία ή για δύο διακριτές διαδικασίες; --- Ποιά είναι η σύνθεση των «επιτροπών ειδικών και διεθνών εμπειρογνωμόνων». Ποιός τους ορίζει και τι επιβάρυνση συνεπάγεται αυτό για την ήδη μειωμένη δαπάνη για την ΄Ερευνα. --- Ποιά η σχέση αυτής της περιοδικής αξιολόγησης του ΄Αρθρου 8 παρ. 5, με την αξιολόγηση του ΄Αρθρων 29 και 31. Τελικώς το σχέδιο νόμου εμπλέκει τους Ερευνητές και τα Ερευνητικά Κέντρα σε μια συνεχή, ατέρμονα και χρονοβόρα διαδικασία «αξιολόγησης» στο όνομα της υψηλής επιστημονικής ποιότητας την ίδια στιγμή κατά την οποία επιτρέπει να ασκούν την ερευνητική δραστηριότητα και «Λοιποί Φορείς» (άρθρο 2, παρ. 11) οι οποίοι και δεν υπόκεινται στο προτεινόμενο από αυτό σύστημα αξιολόγησης. Στην παράγραφο 9 αναφέρεται μόνον η υποστήριξη από την Βιομηχανία και αγνοείται, άλλη μια φορά, ο χώρος των Επιχειρήσεων και άλλων τομέων της οικονομίας. Μαρία Θανοπούλου Διευθύντρια Ερευνών ΕΚΚΕ