• Σχόλιο του χρήστη 'Ελισάβετ ΄Αλλισον' | 30 Δεκεμβρίου 2013, 09:05

    ΄Αρθρο 10: Εθνικό Συμβούλιο Ερευνας, Τεχνολογίας και Καινοτομίας (ΕΣΕΤΚ) α). Οι συντάκτες του παρόντος σχεδίου νόμου επιφυλάσσουν υποβαθμισμένο ρόλο στο ΕΣΕΤΚ σε σχέση με αυτόν του ΕΓΣΕ ως προς την επιτελική του αρμοδιότητα (ν. 1514/1985, ΄Αρθρο 4, παρ. 7) όπως τροποποιήθηκε και μετονομάστηκε σε ΕΣΕΤ με τον ν. 2919/2001 (΄Αρθρο 1, παρ. 2 και 3). β). Στο παρόν σχέδιο νόμου το ΕΣΕΤΚ «λειτουργεί» στη ΓΓΕΤΚ, ως «ανεξάρτητο συμβουλευτικό όργανο», ενώ το ΕΓΣΕ/ ΕΣΕΤ «συνιστάται» σε επίπεδο Υπουργείου: στο ΥΠΕΤ (ν. 1514/1985), και στο Υπ. Ανάπτυξης (ν. 2919/2001) αντίστοιχα. γ) Επί πλέον παρατηρούμε ότι τα περισσότερα από τα εδάφια της «αποστολής» που αναθέτουν οι συντάκτες του νομοθετήματος στο ΕΣΕΤΚ καλύπτονται ήδη από το σημερινό οργανόγραμμα της ΓΓΕΤ. δ) 3.3: το ΕΣΕΤΚ αποτελείται από 9 μέλη, «ειδικούς σε βασικές θεματικές πριοχές». Ερώτηση: Ποιές είναι αυτές; Είναι αυτές της παρ. 1.2 του ΄Αρθρου 11; ε) 3.3 και 3.4 γίνεται αναφορά στην 3.6 η οποία δεν υπάρχει στο κείμενο. (Είναι φανερό ότι έχει μετακινηθεί στο ΄Αρθρο 11, παρ. 1). Να γίνει η σχετική διόρθωση. Πρόταση: Αφού το ΕΣΕΤΚ αναφέρεται «και μόνον» στον ΓΓΕΤΚ του οποίου υποστηρίζει το έργο του, η επιλογή του Προέδρου δεν περνά από τη Βουλή, κλπ, κλπ. μήπως η μετονομασία του σε Συμβούλιο ΕΤΑΚ θα απέδιδε πιο ρεαλιστικά το νέο status του που του αναθέτουν οι συντάκτες του σχεδίου νόμου; Ελισάβετ ΄Αλλισον