• Σχόλιο του χρήστη 'Θεοδώρα Πέππα' | 4 Απριλίου 2014, 10:02

    Το 2006, η θρησκεία των Ελλήνων Αρχαιοθρήσκων κατέστη γνωστή μέσω του Θρησκευτικού Σωματείου ΕΛΛΛΗΝ.Α.Ι.Σ. (Ελλήνων Αρχαιοθρήσκων Ιερόν Σωματείον). Ονομάζομαι Θεοδώρα (Διοδώρα Ντορέτα) Πέππα και υπήρξα η εμπνεύστρια της δημιουργίας του προαναφερομένου Σωματείου, του οποίου τις διατάξεις, το σκοπό και το καταστατικό συνέταξα με βάση τις πολλαπλές γνώσεις μου για τη θρησκεία των Αρχαίων Ελλήνων, γνώσεις που προέρχονται από τις ιδιότητές μου ως φιλολόγου και συγγραφέως, αλλά και από τις μακροχρόνιες σχετικές μελέτες μου και την άσκηση της ιερατικής λειτουργίας επί δεκαετία και πλέον πριν την έγκριση του Σωματείου σε δημόσιες ιεροπραξίες των Ελλήνων Αρχαιοθρήσκων. Υπήρξα ιδρυτικό μέλος και πρώτη πρόεδρος του Σωματείου ΕΛΛΗΝΑΪΣ και είμαι επιπλέον η πρώτη θρησκευτική λειτουργός των Ελλήνων Αρχαιοθρήσκων. Η αναγνώριση της θρησκείας των Ελλήνων Αρχαιοθρήσκων έλαβε μεγάλη δημοσιότητα, τόσο στον ελληνικό, όσο και στο διεθνή Τύπο, και πολλοί μεγάλοι δημοσιογραφικοί οργανισμοί του εξωτερικού (όπως BBC, CNN, ARTE, TF1 κ.λ.π.) έκαναν για αρκετά μεγάλο διάστημα εκτενή αφιερώματα στη θρησκεία μας. Το θρησκευτικό νομικό πρόσωπο των Ελλήνων Αρχαιοθρήσκων, μέσω του οποίου κατέστη γνωστή η θρησκεία των Ελλήνων Αρχαιοθρήσκων, ενεκρίθη από το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών / Τμήμα Εκούσιας Δικαιοδοσίας (αρθ. Απόφασης 1290/2006) και δημοσιεύτηκε κανονικά όπου και όπως ορίζει ο νόμος. Είχε κατατεθεί στο Δικαστήριο το καταστατικό, είχε διευκρινιστεί ο σκοπός: που ήταν η διομολόγηση και η λειτουργία της θρησκείας των Ελλήνων Αρχαιοθρήσκων (δηλαδή, της θρησκείας των Αρχαίων Ελλήνων από την προϊστορική εποχή και καθόλη τη μετέπειτα ιστορική περίοδο μέχρι τους Νεοπλατωνικούς Νεοπυθαγορείους φιλοσόφους, αλλά και μέχρι σήμερα), καθώς και η ίδρυση και η λειτουργία ευκτηρίου οίκου των Ελλήνων Αρχαιοθρήσκων. Στο καταστατικό του Σωματείου διευκρινίζεται ότι η εγγραφή μέλους αποτελεί ομολογία πίστεως και πρέπει να συνοδεύεται από σχετική υπεύθυνη δήλωσή του σε αρμόδια δημόσια αρχή. Τότε, το Πρωτοδικείο δεν απαιτούσε ούτε τον αριθμό των 300 ατόμων τα οποία καθορίζει το παρόν νομοσχέδιο, ούτε τον ορισμό του θρησκευτικού λειτουργού, αλλά στο καταστατικό του Σωματείου διευκρινίζεται παρόλ’ αυτά ότι υφίσταται στο σωματείο ιερατικό συμβούλιο, το οποίο εκλέγεται από το σώμα. Έτσι, εξελέγην τότε παμψηφεί ιέρεια των Ελλήνων Αρχαιοθρήσκων. Επιπλέον, τόσο η αναγνώριση της θρησκείας, όσο και η αναγνώριση των Θεών των Αρχαίων Ελλήνων ως θείων προσωπικοτήτων, αλλά και η ιερατική μου ιδιότητα επιβεβαιώθηκαν αργότερα και πάλι από δικαστική αρχή, με την εισαγγελική διάταξη ΑΒΜ: Γ 2010 / 2670 (23/9/2011), η οποία εκδόθηκε με αφορμή τη μήνυση που είχα υποβάλει κατά του περιοδικού FOCUS για την προσβολή της θείας προσωπικότητας της Θεάς Αφροδίτης. Το πρώτο αίτημα που υπέβαλα στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για άδεια λειτουργίας ευκτηρίου οίκου (αρθ. Πρωτοκόλλου ΥΠΕΠΘ 70616/Α3/12-7-2006), ως θρησκευτική λειτουργός των Ελλήνων Αρχαιοθρήσκων και κατόπιν ομόφωνης απόφασης όλων των μελών του Σωματείου ΕΛΛΗΝΑΙΣ, το υπέβαλα μετά την έγκριση του Σωματείου. Στο συγκεκριμένο αίτημα συμπεριλαμβάνονταν ομολογίες πίστεως μελών, οι ηθικές αρχές των Ελλήνων Αρχαιοθρήσκων –οι βασικές αρχές υπάρχουν και στο καταστατικό- το τυπικό της λατρείας κ.ά. έγγραφα, τα οποία βρίσκονται στο σχετικό φάκελο του Υπουργείου. Η απάντηση ήρθε πολύ μετά (αρ. Πρωτ. Βαθμός Προτ. 122257/Α3, 24/9/2008) και συμμορφούμενη με τις υποδείξεις του Υπουργείου για εξασφάλιση αδείας από τεχνικές και άλλες υπηρεσίες, υπέβαλα δεύτερο αίτημα (στις 15/3/2012, όπου συμπεριέλαβα και τα ονόματα και στοιχεία των υπολοίπων ιερέων της θρησκείας των Ελλήνων Αρχαιοθρήσκων, ενώ κατέθεσα και επιπρόσθετη συνοδευτική της πρώτης αίτηση στις 29/6/2012 αρθ. Πρωτοκόλλου 73688). Το αίτημα υπεβλήθη, λοιπόν, για δεύτερη φορά από εμένα προσωπικά, ενεργώντας αυτή τη φορά ως θρησκευτική λειτουργός των Ελλήνων Αρχαιοθρήσκων και πρόεδρος της αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας «Πλειθέα», η οποία είναι Θρησκευτική Οργάνωση με γενικό αριθμό 18692 / 2011 και η οποία έχει καταχωρηθεί στα βιβλία εταιρειών του Πρωτοδικείου Αθηνών. Ο σχετικός ευκτήριος οίκος τον οποίο αφορούσε η δεύτερη αυτή αίτηση είχε ήδη λάβει τις σχετικές άδειες από τις τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου Ν. Ιωνίας και την Πυροσβεστική Υπηρεσία, όπως μου είχε υποδειχθεί να πράξω από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Η απάντηση του Υπουργείου εκκρεμεί. Επιπλέον, οφείλω να τονίσω ότι το δικαστήριο έκρινε επανειλημμένα πως η θρησκεία μας δεν έρχεται σε αντίθεση με τη δημόσια τάξη και τα χρηστά ήθη και είναι καθ’ όλα νόμιμη και γνωστή. Όλα έχουν γίνει σύμφωνα με το νόμο και όλες οι σχετικές δικαστικές αποφάσεις είναι στη διάθεση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Το ερώτημα είναι γιατί η θρησκεία των Ελλήνων Αρχαιοθρήσκων δεν έχει συμπεριληφθεί ήδη στις αναγνωρισμένες θρησκείες, οι οποίες αναγράφονται στο άρθρο 13 του παρόντος νομοσχεδίου, εφόσον έχει τηρήσει και προσκομίσει όλα τα απαιτούμενα για τη νομιμότητά της και την ευχερή λειτουργία της; Εφόσον όταν έγινε η δικαστική αναγνώριση της θρησκείας δεν απαιτούνταν ο αριθμός των 300 ατόμων για την έκδοση της δικαστικής απόφασης και το ζήτημα έχει τελεσιδικήσει, θεωρούμε ότι θα πρέπει το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων να μας συμπεριλάβει άμεσα στις ήδη υπάρχουσες και γνωστές θρησκείες εντός της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης και αιτούμεθα η θρησκεία μας να συμπεριληφθεί και στο τελικό κείμενο του νομοσχεδίου. Μετά τιμής Διοδώρα Ντορέτα Πέππα Πρωθιέρεια των Ελλήνων Αρχαιοθρήσκων