• Σχόλιο του χρήστη 'Ελένη' | 21 Απριλίου 2014, 12:55

    Άρθρο 6 Φοίτηση . . Και στις δυο παραγράφους θα χρειαστεί να οριστεί με σαφήνεια ότι οι εκπαιδευτικοί τόσο της ειδικής αγωγής όσο και της γενικής αγωγής είναι υποχρεωμένοι να εφαρμόσουν μοντέλα συνδιδασκαλίας και να διαφοροποιούν το πρόγραμμα της διδασκαλίας όταν μέσα στην τάξη φοιτούν μαθητές με αναπηρία ή ΕΕΑ. Η πρωτοβουλία δεν πρέπει να είναι του εκπαιδευτικού γενικής αγωγής αλλά κοινή υποχρέωση των δύο εκπαιδευτικών με κοινό σχεδιασμό του αναλυτικού προγράμματος. Χωρίς τις παραπάνω δυο πρακτικές θα εξακολουθήσει να υπάρχει ανισότητα μεταξύ των εκπαιδευτικών και ο εκπαιδευτικός είτε της παράλληλης είτε του ΤΕ θα εξακολουθεί να Η σοβαρότερη όμως συνέπεια είναι οτι χωρίς τον κοινό σχεδιασμό η ένταξη γίνεται αποσπασματικά και χωρίς σταθερά αποτελέσματα τα οποία επέρχονται μόνο μέσα απο την εφαρμογή διαφοροποιημένου προγράμματος, μοντέλων συνδιδασκαλίας και κοινού σχεδιασμού( Βλ. Friend and Cook 2012, Βλάχου 2009, Stroggilos 2012) Συνεπώς θα πρέπεινα οριστεί ως καθήκον των εκπαιδευτικών γενικής αγωγής να διαφοροποιόυν το πρόγραμμα σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής. Μονο έτσι θα δούμε αποτελέσματα στην ένταξη και παρά του ότι στο εξωτερικό αυτό δεν χρειάστηκε να γίνει μέσω ενός νόμου, στην Ελλάδα φαίνεται οτι πρέπει να γίνει μέσω του ορισμού επιπρόσθετων καθηκόντων έτσι ώστε οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγη΄ς να πάψουν να θεωρούν οτι η διδασκαλία των μαθητών με ΕΕΑ δεν είναι δική τους υποχρέωση.