• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΕΤΡΟΣ ΛΟΥΚΑΣ' | 25 Νοεμβρίου 2009, 14:28

    Παρά τον τίτλο «Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης» παρατηρώ ότι αναφέρεστε μόνο στα «Κριτήρια επιλογής» και στα «Ειδικά προγράμματα επιμόρφωσης στελεχών της εκπαίδευσης» και πουθενά δεν γίνεται αναφορά στην συνεχή αξιολόγηση τους κατά την εργασία τους. Θεωρώ απαράδεκτο το σύστημα όπως ισχύει μέχρι σήμερα δηλαδή τα παιδιά πηγαίνουν στο σχολείο και παίζουν έναν θεατρικό ρόλο μόνο που οι σκηνοθέτες είναι οι καθηγητές των φροντιστηρίων. Τι παραπάνω κάνει ένα απογευματινό φροντιστήριο που δεν μπορεί να κάνει ο καθηγητής στο σχολείο; Απλά ασχολείται με τον μαθητή και προσπαθεί να βελτιώσει τις αδυναμίες του ενώ το σχολείο αξιολογεί τον μαθητή και τον τιμωρεί. Στο θέμα μας, θεωρώ πώς αν καθιερωνόταν ετήσια αξιολόγηση καθηγητών η οποία θα γινόταν από τους μαθητές με την συμμετοχή του συλλόγου γονέων και σε συνδυασμό με τις επιδόσεις των μαθητών στις εξετάσεις τότε μόνο το σχολείο θα μπορούσε να αλλάξει. Πολλοί καθηγητές αναπτύσσουν συμπεριφορές απαράδεκτες είναι δογματικοί, είρωνες, καχύποπτοι, τεμπέληδες εφόσον θα τα κάνουν όλα στα φροντιστήρια και εφησυχάζουν, κ.α. Στις προβληματικές συμπεριφορές το μόνο που κάνει ο μαθητής είναι υπακοή για τον βαθμό και αυτό γίνεται με την συναίνεση των γονέων οι οποίοι δεν έχουν ουσιαστικό ρόλο στο εκπαιδευτικό σύστημα. Οι καθηγητές των φροντιστηρίων που προσφέρουν την πραγματική γνώσει προσπαθούν συνεχώς να βελτιώνονται γιατί ξέρουν ότι κρίνονται από τους πελάτες τους μαθητές, και ρωτώ μήπως έτσι θα έπρεπε να κρίνονται και οι καθηγητές των σχολείων;