• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΕΩΡΓΙΑ' | 26 Απριλίου 2014, 13:24

    ΕΙΜΑΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 2001. ΔΕ ΘΑ ΜΠΩ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΣΩ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΣ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ. ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΝΑΜΕ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΣΕ Τ.Ε. ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Η΄ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΜΕ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ. ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΕΙΤΕ ΣΕ ΜΙΑΣ ΜΟΡΦΗΣ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΕΙΤΕ ΣΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ (ΠΑΖΛ, ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ ΚΤΛ) ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΒΑΡΙΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΝΟΗΤΙΚΩΝ ΑΝΑΠΗΡΙΩΝ. ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ ΓΙΝΟΤΑΝ ΦΥΛΑΞΗ!ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΟΣΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΚΑΤΟΧΟΙ ΒΑΣΙΚΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΑΘΑΜΕ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΦΑΝΤΑΖΕ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ! "ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΕΛΙΚΑ;", ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΑΝ ΟΛΟΙ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΟΥΛΕΨΑΜΕ ΟΠΩΣ ΜΑΘΑΜΕ ΚΑΙ ΦΕΡΑΜΕ ΘΕΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ, ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ: ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ.ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΧΩΡΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. ΚΑΙ ΘΕΤΩ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ: Α Λ Λ Α Ξ Ε ;;;; ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΒΡΕΘΗΚΑ ΣΕ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΙ ΑΚΟΥΓΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΑ ΩΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΤΟ 2Ο ΕΤΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΟΥ ΠΡΙΝ 15 ΧΡΟΝΙΑ (ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΟΣΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΕΤΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ)! ΚΙ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΟΥΝ "ΜΑ, ΚΑΛΑ, ΑΚΟΜΑ ΑΥΤΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ;ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ;ΑΚΟΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΤΑ ΒΑΣΙΚΑ, ΑΚΟΜΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ;ΕΜΕΙΣ ΚΟΝΤΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΤΩ;" ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΗΣ ΟΠΛΟ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑμΑ, ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 2002 ΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ. ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΟΥΤΟΙ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΕΠΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΔΙΟΡΙΣΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΘΕΣΗ; ΔΙΟΤΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ, ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΗΘΩΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΠΟΛΛΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ. ΚΙ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΕΝΑΝ ΤΙΤΛΟ ΧΩΡΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΘΕΙ ΤΙΤΛΟΣ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΟΝΟ. Ο 4ΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟ MASTER OF ARTS, ΠΟΥ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΝ ΩΣ ΤΙΤΛΟΣ (ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΩΣΤΕ;). ΚΙ ΕΤΣΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΑΣΤΕΡ!ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗΣ Η ΜΟΡΦΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ;ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΟ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ, ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΜΕ ΤΕΤΡΑΕΤΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΜΑΣΤΕΡ. ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΕΞΙΣΩΝΕΤΕ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ! ΣΤΑ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ, ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΕΠΙΜΟΡΦΩΘΕΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ BRAILLΕ.ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΣΗ 12ΕΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΣ ΣΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ, ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΔΙΚΑΙΑ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ 1 ΠΡΟΣΟΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Β Α Σ Ι Κ Ο Π Τ Υ Χ Ι Ο ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ Η΄ΟΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ, ΔΙΟΤΙ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑ ΤΟ "ΝΗΜΑ" ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ, Ο ΧΩΡΟΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΥΨΗΛΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ, ΠΟΥ ΔΕ ΓΙΝΕΣΑΙ ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙΣ A PRIORI ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑ! ΕΔΩ ΚΑΙ 16 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΜΕ ΛΥΠΗ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΧΩΡΙΣ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ. ΑΥΤΟΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑ ΟΜΗΡΟΥΣ ΣΕ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΚΟΥΣΤΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΝΑ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΤΟΣΟ ΑΓΡΙΑ ΕΝΑΝ ΚΛΑΔΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΠΡΟΟΡΙΣΤΕΙ.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ ΤΟ ΨΩΜΙ ΚΑΝΕΝΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΤΟ ΨΩΜΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟ ΤΡΩΝΕ ΑΛΛΟΙ, ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ. ΘΕΩΡΩ ΠΟΛΥ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΟΙ ΠΕ61 / ΠΕ71 ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΑ.