• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Μακρή' | 26 Απριλίου 2014, 15:45

    θΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΜΙΑ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ -ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΔΥΝΑΤΟΥ ΠΑΝΤΑ. ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ ΘΕΣΕΙΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ; ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ. ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ -ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ- ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ 4 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΑ ΓΛΩΣΣΙΚΟ. ΕΚΕΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΑΒΟΗΘΗΤΟΣ;