θΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΜΙΑ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ -ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΔΥΝΑΤΟΥ ΠΑΝΤΑ. ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ ΘΕΣΕΙΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ; ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ. ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ -ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ- ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ 4 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΑ ΓΛΩΣΣΙΚΟ. ΕΚΕΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΑΒΟΗΘΗΤΟΣ;
θΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΜΙΑ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ -ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΔΥΝΑΤΟΥ ΠΑΝΤΑ. ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ ΘΕΣΕΙΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ; ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ. ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ -ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ- ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ 4 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΑ ΓΛΩΣΣΙΚΟ. ΕΚΕΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΑΒΟΗΘΗΤΟΣ;