• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΤΕΡΙΝΑ Κ.' | 27 Απριλίου 2014, 19:13

    Για τη συγκρότηση της δευτεροβάθμιας ΕΔΕΑ χρειάζεται να προσδιοριστούν επακριβώς τα κριτήρια επιλογής των μελών της. Για παράδειγμα, πρέπει να υπάρχει απόλυτη αντιστοίχηση της βαθμίδας εκπαίδευσης στην οποία φοιτά ο υπό επαναξιολόγηση μαθητής και αυτής στην οποία ανήκει ο συμμετέχων στην επιτροπή εκπαιδευτικός όπως και ο σχολικός σύμβουλος. Επίσης, είναι αυτονόητο ότι ο ψυχολόγος και ο εκπαιδευτικός αυξημένων τυπικά προσόντων πρέπει να έχουν το λιγότερο 3 έτη προϋπηρεσίας σε διαγνωστικούς φορείς (ΚΕΔΔΥ και Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα), ώστε να προβούν με επάρκεια στην οριστική διαγνωστική αξιολόγηση του μαθητή. Συνήθως υπάρχει αδιαφάνεια στην επιλογή των μελών της ΕΔΕΑ, με αποτέλεσμα να πλήττεται η αξιοπιστία της. Μπορεί ίσως ο Περιφερειακός Διευθυντής να υποβάλλει πρόσκληση, οποτεδήποτε παραστεί ανάγκη, για τη συγκρότηση της ΕΔΕΑ με διαφανή δημοσίως τρόπο (π.χ. δια σχετικής πρόσκλησης μέσω της "Διαύγειας"). Τέλος, η επιλογή από τον Περιφερειακό Διευθυντή των μελών της ΕΔΕΑ μπορεί να γίνεται βάσει της κατάρτισης αξιοκρατικού πίνακα μορίων, ο οποίος μπορεί να λειτουργήσει ως "δεξαμενή" άντλησης υποψηφίων μελών ΕΔΕΑ.