• Σχόλιο του χρήστη 'Παρασκευάς Θυμάκης' | 4 Μαΐου 2014, 23:16

    Αξιότιμε κύριε Υπουργέ, Αξιότιμα μέλη της επιτροπής σύνταξης του νομοσχεδίου, Αξιότιμοι Βουλευτές, Σε ότι αφορά την παράγραφο 8 εδάφιο 2 του άρθρου 21, θεωρώ ότι η λέξη «μόνο» που χρησιμοποιείται προκαλεί μία σειρά παρερμηνειών. Ειδικότερα, η παρούσα μορφή του συγκεκριμένου χωρίου εγείρει την επαγγελματική και κοινωνική περιθωριοποίηση των εκπαιδευτικών ΕΑΕ (ΠΕ 61 και ΠΕ 71) με απώλεια όρασης, απώλεια ακοής και τετραπληγικούς-παραπληγικούς, επιτρέποντας τους εργασιακή πρόσβαση μόνο σε ΣΜΕΑΕ αντίστοιχες με την εκάστοτε αναπηρία τους. Ακόμα, το χωρίο αυτό αποκλείει την πρόσβαση των προαναφερθέντων κατηγοριών εκπαιδευτικών ΕΑΕ σε άλλες δομές ΕΑΕ, στις οποίες αναμφίβολα μπορούν να φανούν εξαιρετικά αποτελεσματικοί, όπως συμβαίνει εδώ και χρόνια με την πλειονότητα των εκπαιδευτικών ΕΑΕ με αναπηρία. Η εν λόγω διάταξη προωθεί απροκάλυπτα ρατσιστικές τάσεις και αντιλήψεις εξοστρακισμού των εκπαιδευτικών αυτών από ένα μεγάλο κομμάτι της εκπαίδευσης. Μία τέτοια διάταξη αποτελεί κραυγαλέα και αναχρονιστική πράξη ρατσιστικής επιβολής πάνω στους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ με αναπηρία, η οποία έρχεται σε πλήρη αντίθεση με άρθρα της Διεθνούς Σύμβασης για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία όπως το άρθρο 5: «Ισότητα και μη Διάκριση» και το άρθρο 27 «Εργασία και Απασχόληση», καθώς και με τις πολιτικές κοινωνικής και εκπαιδευτικής συμπερίληψης/ένταξης των ΑμεΑ που οφείλει να προωθεί το Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Η ψήφιση μίας τέτοιας διάταξης θα επιφέρει επώδυνες αλλαγές στην καθημερινότητα των εκπαιδευτικών ΕΑΕ με αναπηρία, καθώς θα τους ωθήσει στην απομάκρυνση τους από το περιβάλλον υποστήριξής τους. Επιπρόσθετα, είναι μαθηματικά βέβαιο ότι η εφαρμογή μίας τέτοιας ρύθμισης θα οδηγήσει τους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ με αναπηρία στην ανεργία, με δεδομένο τις ελάχιστες, αν όχι, ανύπαρκτες θέσεις σε δομές ΕΑΕ, αντίστοιχες με την αναπηρία τους (ΚΕΑΤ και σχολεία Κωφών). Με βάση όλα τα παραπάνω ζητώ την ΆΜΕΣΗ ΑΦΑΊΡΕΣΗ της λέξης «ΜΟΝΟ» από τη συγκεκριμένη διάταξη, καθώς συμφωνώ με την οπτική του υπόλοιπου χωρίου περί προτεραιότητας των προκείμενων κατηγοριών εκπαιδευτικών ΕΑΕ σε ΣΜΕΑΕ αντίστοιχες με την αναπηρία τους. Με εκτίμηση, Παρασκευάς Θυμάκης (Νηπιαγωγός ΕΑΕ, ΠΕ 61)