• Σχόλιο του χρήστη 'Katerina' | 5 Μαΐου 2014, 13:05

    1ον) "11. Η φοίτηση των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις αυτοτελείς ΣΜΕΑΕ της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να παραταθεί ανάλογα με τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες τους και πέραν του εικοστού τρίτου (23ου) έτους της ηλικίας τους. Για την παράταση αποφασίζει ο αρμόδιος διευθυντής εκπαίδευσης, ύστερα από εισήγηση του οικείου ΚΕΔΔΥ." ΣΧΟΛΙΟ: Επειδή υπάρχει έλλειψη επαγγελματικής αποκατάστασης για τους ανάπηρους μαθητές - αποφοίτους, αλλά και δομών δια βίου εκπαίδευσης και εξασφάλιση της αυτόνομης διαβίωσής τους μετά το πέρας της μαθητικής τους ζωής, θα πρέπει να οριστεί με σαφήνεια εδώ για πόσα έτη πέραν του 23ου δικαιούται το ΚΕΔΔΥ να εισηγείται και ο Δ/ντής Β/βάθμιας εκπαίδευσης να αποφασίζει την παράταση της φοίτησης των μαθητών αυτών. 2ον) "16. Μπορούν να εκπονούνται προγράμματα συνεκπαίδευσης μαθητών των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. σε συστεγαζόμενα ή όμορα σχολεία γενικής εκπαίδευσης κατόπιν πράξης των δ/ντών των δύο σχολείων οι οποίες αποστέλλονται στον σχ. Σύμβουλο Ε.Α.Ε. για έγκριση." ΣΧΟΛΙΟ: Πρέπει να συμπεριληφθεί εδώ ως ακολούθως: "Τα προγράμματα αυτά συνεκπαίδευσης μπορούν να αιτούνται προς τις ΣΜΕΑΕ οι γονείς των μαθητών, και να έχουν στόχο την επανένταξη των μαθητών στη γενική αγωγή. Στη σύνταξη των προγραμμάτων συμμετέχει ο σύμβουλος ΕΑΕ, το ΚΕΔΔΥ και οι ΣΔΕΥ."