• Άρθρο 03, §2 : Στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θα πρέπει να συγκαταλέγονται τόσο οι μαθητές με Ειδική Γλωσσική Διαταραχή (SLI) όσο και οι μαθητές με ΔΕΠΥ. Οι παραπάνω μαθητές θα πρέπει να έχουν ίσες ευκαιρίες στο σχεδιασμό και την εφαρμογή εκπαιδευτικών προγραμμάτων – παρεμβάσεων όπως και οι υπόλοιποι μαθητές με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (άρθρο 3). «Μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι οι μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία. δυσαρθμησία, δυσαναγνωσία και δυσορθογραφία, καθώς επίσης οι μαθητές με ΔΕΠΥ, Ειδική Γλωσσική Διαταραχή (SLI).»