• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία ΠΕ70' | 5 Μαΐου 2014, 23:53

    "γ) Τα ΚΕΔΔΥ έχουν την αποκλειστική και δεσμευτική αρμοδιότητα αναφορικά με την κατάταξη, εγγραφή, μετεγγραφή και φοίτηση στην κατάλληλη σχολική μονάδα, καθώς και για το κατάλληλο πλαίσιο υποστήριξης στο γενικό σχολείο. Όπου υπάρχει διαφωνία με τους γονείς ή κηδεμόνες του μαθητή είτε προσωπική είτε διότι υπάρχει διάσταση μεταξύ της γνωμάτευσης που τελικώς εξεδόθη από το ΚΕΔΔΥ και εκείνης που ενδεχομένως οι γονείς ή οι κηδεμόνες έλαβαν από Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο, υπερισχύει η γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ και οι γονείς ή κηδεμόνες δύνανται να προσφύγουν στη Δευτεροβάθμια ΕΔΕΑ της οποίας η απόφαση είναι οριστική" Ποια είναι η θέση των γονέων και των ίδιων των ατόμων με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες όταν οι αποφάσεις θα λαμβάνονται από επαΐοντες ειδικούς; Αυτοί δεν έχουν άποψη ως προς την παρεχόμενη εκπαίδευση και κατ' επέκταση ως προς όλα τα θέματα που αφορούν σημαντικές πτυχές της ζωής τους; Πουθενά δε διαφαίνεται η συμμετοχή και η συνεργασία όλων των εμπλεκομένων. Και στο σημείο αυτό διαφαίνεται η Κλινική προσέγγιση της αναπηρίας. Άραγε πόσα χρόνια πίσω γυρνάει το νομοσχέδιο αυτό την εκπαίδευση; Να αφαιρεθεί όπως και στο άρθρο 7, παρ.4 «Η φοίτηση των αυτιστικών μαθητών στις κατάλληλες σχολικές δομές ή στο κατάλληλο υποστηρικτικό πλαίσιο του γενικού σχολείου, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα του ΚΕΔΔΥ. Σε περίπτωση διαφωνίας με τους γονείς ή τους κηδεμόνες του μαθητή, αποφασίζει η δευτεροβάθμια ΕΔΕΑ, της οποίας η απόφαση είναι οριστική. "