• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία ΠΕ70' | 5 Μαΐου 2014, 23:56

    "στ) Η γνωμάτευση θα πρέπει να εξαντλεί τις δυνατότητες η εξέταση να γίνεται στα ίδια θέματα και συγχρόνως με τους υπόλοιπους μαθητές σε συνδυασμό με τις ανωτέρω ειδικές ρυθμίσεις, διευθετήσεις ή προσαρμογές και τη χρήση Υποστηρικτικών Τεχνολογιών. Η προφορική εξέταση θα πρέπει να αποτελεί την τελευταία επιλογή ύστερα από εμπεριστατωμένη αιτιολόγηση" Εδώ θα πρέπει τουλάχιστον, εφόσον θεωρούμε ότι όλοι πρέπει να έχουν ίσες ευκαιρίες στη μάθηση, την εκπαίδευση και την κοινωνικο-οικονομικο-επαγγελματική εξέλιξη, όσον αφορά την εξέταση των ατόμων με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να λαμβάνονται υπόψη κάποια σοβαρά θέματα, όπως λ.χ. ο χρόνος ολοκλήρωσης μιας δραστηριότητας, η συγκέντρωση και διάσπαση προσοχής,το άγχος, η αυτοαντίληψη, η ορθογραφία, η σύνταξη και η γραπτή έκφραση και πάρα πολλά άλλα. Πώς λοιπόν συγχρόνως και στα ίδια θέματα θα μπορούν να εξετάζονται όλοι οι μαθητές, όταν το συγκεκριμένο ανταγωνιστικό εκπαιδευτικό σύστημα τείνει να γίνει και ένα εργαλείο ανάδειξης «αριστείας του συστήματος»;