• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία ΠΕ70' | 6 Μαΐου 2014, 00:42

    "Στα άρθρα 12, 13 και 14 του ν. 1566/1985 στις κατηγορίες των εκπαιδευτικών της προσχολικής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευση όπως αυτές μετονομάστηκαν με το ν 1586/1986 (ΦΕΚ167), προστίθενται οι παρακάτω κλάδοι εκπαιδευτικών ΕΑΕ : α) Κλάδος ΠΕ61 (Νηπιαγωγών ΕΑΕ) β) Κλάδος ΠΕ (Νηπιαγωγών) με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50». Κλάδος ΠΕ60.50 (Νηπιαγωγών ΕΑΕ) γ) Κλάδος ΠΕ71 (Δασκάλων ΕΑΕ) δ) Κλάδος ΠΕ (Δασκάλων) με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50». Κλάδος ΠΕ70.50 (Δασκάλων ΕΑΕ ε) Κλάδος ΠΕ11.01. (Καθηγητών Φυσικής Αγωγής με ειδικότητα στην ΕΑΕ), ζ) Κλάδοι ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50»." Για όλες τις ειδικότητες, μια τέτοια προέκταση είναι και διαχωριστική και επικίνδυνη (άρθ. 90, Ν. 4172/23-07-13, ΦΕΚ Α΄167). Προς ποιο όφελος η προέκταση «.50»; Τι εξυπηρετεί αυτή η κλαδικοποίηση; Να μη γίνει καμία προέκταση κωδικού «.50», σύμφωνα και με τα θεσμικά δεδομένα της καθιερωμένης εκπαιδευτικής νομοθεσίας και του Συντάγματος. Η εκπαίδευση είναι εννιαία και καμιά Παιδαγωγική δεν διασπάται σε επιμέρους μέρη.