• Σχόλιο του χρήστη 'ELENI' | 8 Δεκεμβρίου 2014, 16:28

    Καλά όλα τα παραπάνω, εξηγείστε μου όμως σας παρακαλώ γιατί δεν συμπεριλαμβάνετε την επιτυχία σε έναν από τους ασέπ στη δευτεροβάθμια. Ένας φιλόλογος για παράδειγμα μπορεί να έχει ένα διδακτορικό ή μεταπτυχιακό ή σεμινάριο ειδικής αγωγής και μία καλή επιτυχία σε έναν από τους ασέπ που προηγήθηκαν. Γιατί δεν το αναφέρετε καθόλου στο σχέδιό σας; Το θεωρείτε αμελητέο;Δεν είναι ένα επιπλέον προσόν για να προκριθεί κάποιος έναντι κάποιου άλλου που δεν αγωνίστηκε καθόλου ή πολύ απλά "πάτωσε"; Αν πραγματικά επιθυμείτε ποιότητα στην ειδική αγωγή θα πρέπει να το προσθέσετε πάραυτα!