• Σχόλιο του χρήστη 'Τάσος' | 25 Νοεμβρίου 2009, 18:34

    Αυτή η ευκαιρία συμμετοχής του Πολίτη στη διαδικασία είναι πρωτόγνωρη και ασφαλώς σημαντική. Συμμετέχουμε με την ελπίδα μερικές από τις σκέψεις μας να ληφθούν υπόψη του Υπουργείου. Αναφέρομαι στην Κρίση και Επιλογή των Στελεχών του , οποίου το πλαίσιο των προτάσεων στο οποίο καλούμαστε σε διαβούλευση θα έπρεπε να ήταν συγκεκριμένο . Όλες οι κρίσεις επιλογής έγιναν από νομοσχέδια με το ίδιο περίπου πλαίσιο αρχών ( διαφάνεια , αξιοκρατία , κλπ. ) και κατέληγε να επιλέγονται οι ημέτεροι , οι αρεστοί και μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις ( πράσινες ή μπλε ) ο κρινόμενος να είναι και κριτής . Ξεπεράστε τα αναχώματα – συνδικαλιστικά και άλλα - και τολμήστε. Επιβραβεύστε την γνώση . Συνδυάστε τη γνώση με την εμπειρία . Και για να γίνω σαφής. Δικαίωμα συμμετοχής να έχουν οι συνάδελφοι από 15 χρόνια υπηρεσίας εκ των οποίων τα μισά τουλάχιστον να είναι στην τάξη . Μοριοδοτήστε τη δια βίου μάθηση . Το Διδακτορικό (8), τη Μετεκπαίδευση (4),το Μεταπτυχιακό (3), το δεύτερο Πτυχίο (1,5) , τις Πιστοποιήσεις - Η/Υ(0.50) , ξένης γλώσσας (0,25 -1)– το συγγραφικό έργο , δημοσιεύσεις , εισηγήσεις σε σεμινάρια και συνέδρια (0.25 - 2), τις επιμορφώσεις πάνω από 45 ώρες (0,10 – 2) . Η εμπειρία σε διοικητικές θέσεις ( Προϊστάμενοι σχολείων (0,25μέχρι 0,50 ) , Διευθυντές (0,50 μέχρι 2) – Υποδ/ντές (0,25 μέχρι 1). Και ερχόμαστε στη συνέντευξη , η οποία ασφαλώς και πρέπει να υπάρχει στη διαδικασία γιατί εκεί φαίνεται η συγκρότηση του υποψηφίου και πως αυτός έχει την ικανότητα να διαχειριστεί τη σκέψη του σε συγκεκριμένο περιβάλλον. Οι αξιολογητές να είναι πρόσωπα της εκπαιδευτικής κοινότητας ,οι οποίοι θα λειτουργούν επιστημονικά και όχι κομματικά .Οι ερωτήσεις να αντλούνται από τράπεζα θεμάτων και όλη η διαδικασία να μαγνητοφωνείται ,ώστε κάθε υποψήφιος να μπορεί να έχει πρόσβαση στις απαντήσεις του. Μόρια (20). Επειδή μετά από όλη αυτή την παθογένεια είμαστε έτοιμοι να χάσουμε από τον καλύτερο και όχι από τον αρεστό σας παρακαλούμε τολμήστε.