• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΩΡΓΟΣ' | 9 Δεκεμβρίου 2014, 18:42

    Αναρωτιέμαι ως δάσκαλος με πολλά χρόνια στην εκπαίδευση! Ένας απόφοιτος του τμήματος Ειδικής Αγωγής πώς θα βοηθήσει έναν μαθητή στην Ε΄ ή στην ΣΤ΄ στα μαθηματικά , την φυσική κ.λ.π.; Σε 4 χρόνια έγινε και δάσκαλος γενικής και ειδικός παιδαγωγός. Και ένας δάσκαλος γενικής με 2 χρόνια μεταπτυχιακό με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή να θεωρείται χαμηλότερων προσόντων!!! Μόνο σ' αυτή τη χώρα θα μπορούσε κάποιος να το σκεφτεί! Νόμοι χωρίς καμμιά επιστημονική τεκμηρίωση. Αντίθετα νόμοι που εμπνέονται μόνο από συγκυριακές ευνοιοκρατίες και κολλητηλήκια. Αναρωτιέμαι ακόμα,εις επίρωσιν του παραπάνω ισχυρισμού μου, γιατί στις νηπιαγωγούς το ποσοστό στις προσλήψεις των ΠΕ61.50 είναι 30% και στους δασκάλους μόνο 5%; Αναρωτιέμαι ακόμα για την στάση της ΔΟΕ! Ευνοεί τους απόφοιτους των τμημάτων της Ειδικής Αγωγής, οι οποίοι ήδη δημιουργούν ξεχωριστό συνδικάτο υπεράσπισης των αιτημάτων τους και ευτελίζει με την στάση της τα νέα παιδιά, αποόφοιτους των Παιδαγωγικών Τμημάτων, που στην απόγνωση της αδιοριστίας τους, τρέχουν για 2 χρόνια να αποκτήσουν μεταπτυχιακό εξειδίκευσης στην ειδική αγωγή. Μεγάλη καρδιά πραγματικά αυτή η ΔΟΕ.